KRALJICA INTERNETA

Od vrijednosti objave Selene Gomez na društvenim mrežama boli glava

21.07.2016 u 20:02

Bionic
Reading

Kada su u pitanju društvene mreže, nitko ne može sustići američku glumicu i pjevačicu Selenu Gomez. Ona suvereno vlada Facebookom, Twitterom, Instagramom i trenutno je, prema mjerenju tvrtke D'Marie Analyticsa, najutjecajnija među svojim kolegicama kada je u pitanju brendiranje, a ugovore s njom imaju Coca-Cola, Pantene i Kmart

Slavne žene dominiraju društvenim mrežama, a Gomez je trenutno zasjela na prvo mjesto ove liste najutjecajnijih prema D'Marie Analyticsu. Vrijednost njezine objave na društvenim mrežama iznosi nevjerojatnih 550.000 dolara, za oko 300.000 dolara više nego što su prošloga prosinca mogle naplatiti Kendall Jenner, Taylor Swift i Cara Delevingne, a ona bi, kako procjenjuje AdWeek, tada vjerojatno bila pobjednica.

Kako objašnjava osnivač grupe D'Marie, Frank Spadafora, do iznosa od 550.000 dolara po objavi došli su mjereći zaradu po objavi, kao ekvivalent oglašavanja, na Facebooku, Twitteru i Instagramu.

'To može biti različito od onoga koliko ona trenutno može naplatiti kada sudjeluje u kampanji na društvenim mrežama. Također, ovisi to i o pregovorima između njezinih agenata i brendova. Vrijednost se temelji na algoritmu D'Marie Analyticsa koji mjeri 56 vrijednosti, uključujući njezine pratitelje, učestalost objava, angažman, kvalitetu objave, ali i potencijal za prodaju njezinog društvenog sadržaja', objasnio je za AdWeek Spadofora.

Prema njegovom tumačenju, statistički gledano, najutjecajnija osoba na društvenim mrežama manje je angažirana u prodajnim kampanjama od drugih popularnih zvijezda. Osobno misli kako je to zbog činjenice što je pametna i svjesna da bi, ako zatrpa mreže sponzorskim objavama, to moglo negativno utjecati na njezin odnos s publikom.

Publika Selene Gomez dnevno raste za u prosjeku oko 200.000 obožavatelja na Facebooku, Twitteru i Instagramu, izmjerili su u D'Marie Analyticsu. Posebno je zapanjujuće to što samo na Instagramu ima gotovo 90 milijuna sljedbenika, a ako se tome pridodaju Facebook i Twitter, njihova brojka raste na gotovo 200 milijuna