Treća SoMo Borac konferencija, a trinaesto izdanje cijelog eventa održava se za manje od deset dana
Predavanja su koncipirana u 'straight to the point' formatu trajanja do 20 minuta s konkretnim primjerima iz prakse. Tako će se 24. listopada na pozornici Mozaik Event Centra u Zagrebu izmijeniti više od 20 stručnjaka iz medija i marketinga.
Velika imena digitalne scene publici će kroz svoja iskustva prenijeti ključna znanja koja su stekli kroz karijeru, s naglaskom na umjetnu inteligenciju iz različitih uglova i pristupa. Jedan od fokusa ove godine je Pinterest koji je oglašavanje u Hrvatsku uveo nedavno, a njihov predstavnik, Eoin Carrigan, objasnit će kako Pinterest koristi inovacije AI-ja i razvija dublju i širu vizualnu pretragu i otkrivanje sadržaja, stvarajući nove prilike da brendovi pobjeđuju na tržištu.
Stipe Grubišić, glavni digitalni direktor u slovenskom Dnevnik.si sa svojih više od 20 godina iskustva u digitalnim transformacijama, sadržajnim strategijama i razvoju komercijalnih modela u regiji radio je i u Hrvatskoj i trenutno u Sloveniji, a o ključnim razlikama dviju susjednih zemalja govorit će u predavanju 'Ispod istog clouda, a sve drugačije: Hrvatski i slovenski digital iz prve ruke'.
Andrea Čović Vidović pokazat će da i institucije poput Europske komisije implementiraju AI u svoj svakodnevni rad, a osim toga idu korak dalje - ne samo što AI može učiniti za nas, već što bi trebala.
Kreativna liderica s 15 godina iskustva dizajnu i razvoju digitalnih proizvoda, Marina Jukić, govorit će o tome kako dizajnirati i usmjeravati viziju proizvoda kada ne možeš predvidjeti kakav te svijet i tehnologija očekuju za 6 mjeseci? Kroz iskustvo pivotiranja i vođenja projekata u stalnom stanju promjene, Marina govori o balansiranju između vizije i stvarnosti, novog i poznatog, te o granici do koje možeš gurati inovaciju na tržištu bez gubitka svoje publike.
Fiskalizacija 2.0. je iza ugla, poduzetnici se pripremaju za promjene koje donosi, a što znači i kako izgleda kada se zakon susreće s jednostavnošću objasnit će Ivan Roje, izrvšni direktor u tvrtki Parra koja je osmislila i lansirala najjednostavniju aplikaciju za eRačune, u potpunosti usklađenu s Fiskalizacijom 2.0, koja poduzetnicima olakšava prilagodbu novim pravilima i pojednostavljuje administraciju.
Nikola Dadić je Design Team Lead u Profico-u, u svom svakodnevnom radu vodi tim kroz sve faze razvoja, od inicijalne ideje do finalnog rješenja, a pokazat će kako AI ubrzava put od ideje do funkcionalnog prototipa – od prvog sastanka i oblikovanja koncepata do Figme i gotovo produkcijske verzije prototipa.
Cijeli program objavljen je na stranicama SoMo Borca, a još uvijek stignete nabaviti svoju ulaznicu. Sve novosti pratite na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.