POSLOVNI REZULTATI

Njuškalo završilo 2017. s 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura dobiti

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 16.05.2018 15:24
  • Objavljeno 16.05.2018 u 15:24
Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala

Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala

Izvor: Pixsell / Autor: Jurica Galoic/PIXSELL

Njuškalo je u 2017. godini povećalo prihode za gotovo 30 posto, odnosno završilo prošlu godinu s oko 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura profita (EBT), priopćeno je iz te tvrtke

Od osnivanja, Njuškalo je ostvarilo složenu godišnju stopu rasta prihoda (CAGR) od 46,73 posto, a u strategiji do 2020. godine imaju zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Za taj uspjeh smatraju da su najzaslužniji njihovi zaposlenici kojih je sada 85, pri čemu je taj broj uvećan za oko 50 posto tijekom 2017. godine.

'Ulaganje u zaposlenike za nas u Njuškalu nije jednokratna odluka ili kratkotrajni trend, a to se vidi iz našeg poslovnog puta u proteklih više od deset godina. Naime, kreativne zaposlenike hrabro smo stavili na prvo mjestu još 2007. godine, a time smo zajamčili da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna vjernih korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno', rekla je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala i istaknula cjeloživotno obrazovanje zaposlenika kao jedan od primjera u kojem leži snaga za razvoj tvrtke.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi