prehrambena kompanija
Nestlé zadovoljan prodajom; okreće se inovacijama i digitalizaciji

Nestlé
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Nestlé
Organski rast dosegao je 7,6%, s realnim unutarnjim rastom (RIG) od 6,0% i cijenama od 1,6%. Rast je podržan stalnim rastom u maloprodaji, stalnim oporavkom kanala za konzumaciju izvan kuće, povećanjem cijena i povećanjem tržišnog udjela, priopćili su iz Nestlea.
Ukupna prijavljena prodaja porasla je za 2,2% na 63,3 milijarde CHF (9M-2020: 61,9 milijardi CHF). Međunarodna razmjena smanjila je prodaju za 2,0%. Neto prodaja je smanjila prodaju za 3,3%.
-
'uzmi voće'
Više od 5000 zagrebačkih mališana okrenulo trend, u tjedan dana pojeli više od 2 tone bresaka i trešanja
-
17
nestašica
Šarana nema ni za lijek, pokosila ih je zima, prijetile su im i suše, provjerili smo kada će opet zaplivati u ribarnicama i po kojoj cijeni
-
73
otklonio kritike
Milošević: Sustav apsolutno hvata sve konce. Svakog dana rješavamo brojne probleme
Zabilježen je kontinuirani napredak u upravljanju portfeljem - 9. kolovoza 2021. godine Nestlé je dovršio kupnju temeljnih marki The Bountiful Company.
Ažurirane su cjelogodišnje smjernice za 2021.: očekuje se cjelogodišnji organski rast prodaje između 6% i 7%. Očekivana osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju je oko 17,5%, odražavajući početna kašnjenja između razdoblja porasta cijena pod pritiskom troškova i određivanja cijena, kao i jednokratne troškove integracije povezane s kupnjom The Bountiful Company ključnih brendova. Nakon 2021. naši srednjoročni izgledi za nastavak umjerenog poboljšanja marže ostaju nepromijenjeni. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala povećati ove godine.
Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé rekao je kako je zadovoljan snažnim organskim rastom Nestlea u posljednjih devet mjeseci potaknutim doprinosima iz većine zemljopisnih područja i kategorija.
'Neumorna usredotočenost naših timova na lokalnu izvedbu i agilnost omogućila nam je kretanje kroz razdoblje porasta cijena pod pritiskom troškova i ograničenja lanca opskrbe. U trećem tromjesečju povećali smo cijene na odgovoran način, zadržavajući snažan realni unutarnji rast. Ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost dodatno su podržala rast povećanjem relevantnosti i diferencijacije naše ponude. Nestlé nastavlja poduzimati mjere prema održivom poslovanju. Nedavno smo predstavili planove koji podržavaju prijelaz na sustave regenerativne poljoprivrede. To nam pomaže u postizanju naših klimatskih ciljeva jer blisko surađujemo sa poljoprivrednim zajednicama širom svijeta kako bismo poboljšali zdravlje tla, obnovili cikluse vode i dugoročno povećali biološku raznolikost.', rekao je Schneider.
Zona Europa, Bliski istok i sjeverna Afrika (EMENA)
Organski rast od 7,2%: 6,4% RIG; 0,8% cijena.
Zapadna Europa zabilježila je srednji jednoznamenkasti organski rast s jakim RIG-om i blago negativnim cijenama.
Srednja i istočna Europa zabilježile su dvoznamenkasti organski rast, s jakim RIG-om i pozitivnim cijenama.
Bliski istok i sjeverna Afrika zabilježili su visok jednoznamenkasti organski rast, uz uravnotežen doprinos RIG-a i određivanje cijena.
Zona EMENA izvijestila je o jednoznamenkastom organskom rastu temeljenom na inovacijama proizvoda i nastavku snažnog zamaha u e-trgovini i specijaliziranim kanalima. Sva tržišta zabilježila su pozitivan rast, uz snažan razvoj prodaje predvođen Rusijom, Turskom, Velikom Britanijom i Italijom. Zona je nastavila bilježiti široki rast tržišnog udjela, osobito za hranu za kućne ljubimce, kavu i proizvode biljnog podrijetla.

Laurentiu Florin Dimitriu
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Domagoj Kunic
Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina rekao je kako su rezultati poslovanja na jugoistočnim tržištima u proteklih devet mjeseci usklađeni s njihovim ciljevima dosegnuvši organski rast od 10,1 posto.
'Rezultati Nestlé Jugoistočnog tržišta u proteklih 9 mjeseci usklađeni s našim ciljevima, dosegavši organski rast od 10,1 posto. Regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s 9,6 posto organskog rasta, s tim da su kategorija pića (NESCAFÉ) maloprodaji i HoReCa kanalu i hrana za kućne ljubimce (Purina), kao i odlična ljetna turistička sezona, najveći kontributori rastu. Uspješnim rezultatima su doprinijeli i naši dugogodišnji partneri i distributeri Alca, MPG i MCI. Nastavljamo istraživati i pomicati granice mogućeg kada je riječ o hrani, fokusirajući se na okus, nutritivnu vrijednost proizvoda i stvaranje rješenja koja doprinose boljitku planete. Lansiranje Garden Gourmet asortimana na biljnoj bazi u Hrvatskoj i Sloveniji važan su korak u tom smjeru. Nastavljamo s podrškom lokalnoj zajednicu kroz ulaganja u projekte koji podržavaju roditelje u odgoju zdravijih generacija, doprinose zapošljivosti mladih te one koje doprinose razvoju svijesti o važnosti očuvanja okoliša', rekao je Dimitru.
- poslovni rezultati
- prehrana
- tržište
- cijena
- digitalizacija
- Nestle
- prodaja
- rast
- marža
- prehrambena kompanija
- emena
- mark schneider
- laurentiu-florin dimitriu


Detektori ispravnosti novčanica
NOVO!Postoji nekoliko načina za prepoznati krivotvorene novčanice eura, no samo je jedan 100% točan!
KUPI SADA

iPhone 13
Već od 76,25 €/mj.Prekrasan i izdržljiv dizajn s nevjerojatnim trajanjem baterije.
KUPI SADA

iPhone 14
12 rata beskamatnoPrekrasan i izdržljiv dizajn s nevjerojatnim trajanjem baterije.
KUPI SADA

OPPO Reno 7 Lite 5G
Besplatna dostava8GB, 128GB, Android 11, 6.43", AMOLED.
KUPI SADA

HP 255 G8
AMD RyzenTMAMD RyzenTM 3 5300U, 8GB, 256GB SSD, Radeon Graphics, 15.6" LED FHD, Windows 11.
KUPI SADA

SSD SAMSUNG T7
12 rata beskamatno1TB, 1050 MB/s, USB-C, V-Nand
KUPI SADA