IZLAZ IZ DROGERIJA

Müller preuzeo Todorićev Kozmo

  • Autor: Nikola Sučec
  • Zadnja izmjena 03.01.2017 14:31
  • Objavljeno 03.01.2017 u 14:02
Trgovina Kozma

Trgovina Kozma

Izvor: Pixsell / Autor: Zoran Grizelj

Müller i Konzum u utorak su potpisali ugovor kojim Müller preuzima Kozmo - trgovinu unutar Konzuma koja je poslovala drogerijskom robom

Navedena suradnja omogućit će Mülleru daljnje jačanje svoje prisutnosti i pozicije na hrvatskom tržištu, dok će Konzumu osigurati daljnji fokus na core business, priopćeno je iz Konzuma bez informacije o vrijednosti ovog posla.

'U skladu s najavljenom poslovnom strategijom snažnog fokusa na osnovnu djelatnost, donesena je odluka o izlasku Konzuma iz segmenta drogerija. Vjerujem da smo u drogerijskom lancu Müller pronašli pouzdanog partnera koji će na zadovoljstvo naših potrošača u narednom razdoblju dodatno razvijati drogerije i njihovo poslovanje. Konzum će kao tržišni lider, u 2017. godini koja je ujedno i godina obilježavanja Konzumovog 60-tog rođendana, i dalje raditi na ukupnom unapređenju svog poslovanja', izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Podsjećamo, Kozmo je u sklopu Konzuma poslovao od 2005. da bi kao zasebna tvrtka s novim imenom - Kozmo bila osnovana u 2009. te prodana investicijskom fondu Nexus. Krajem 2015., Agrokor je vratio Kozmo u svoj portfelj, nakon što je drogerija posrnula na tržištu.

Prema visini tržišnog udjela Kozmo je treći od četiri tržišna takmaca, a najznačajnije tržišne udjele ostvaruju dm - drogerie markt, Müller i Bipa.

Podaci servisa Poslovna Hrvatska
pokazuju da je u 2014., Kozmo poslovao s 272 milijuna kuna prihoda, gubitkom od 60 milijuna kuna te 449 zaposlenih.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!