strategija stvaranja vrijednosti

Institut za inovacije proslavio 10 godina osnutka

26.09.2018 u 13:27

Bionic
Reading

Institut za inovacije, neprofitna organizacija koja spaja znanost i praksu u vidu razvoja inovacijskih potencijala pojedinaca i kompanija, proslavio je deset godina od osnutka 2008. godine. U hotelu Westin okupilo se preko 150 ključnih osoba vodećih regionalnih kompanija i partnera Instituta kako bi zajedno obilježili i proslavili ovu obljetnicu.

Fokus rada Instituta za inovacije je na strukturiranju strategija stvaranja vrijednosti, umjesto preraspodjele postojećih, a kako bi se uspješno razvili ambideksterni inovacijski sustavi. Na taj način kompanija istovremeno balansira efikasnost gdje eksploatira postojeći biznis i maksimizira vrijednost u postojećem biznisu (exploitation), te inovacije gdje istražuje i razvija nove strateške prilike kako bi se stvorila vrijednost u novom biznisu (exploration).

Fokus rada Instituta za inovacije je na strukturiranju strategija stvaranja vrijednosti, umjesto preraspodjele postojećih, a kako bi se uspješno razvili ambideksterni inovacijski sustavi unutar kompanija.

Takav pristup stvaranju vrijednosti kroz inovacije Institut za inovacije je izgradio sa brojnim partnerima u posljednjih deset godina. Upravo njima su uručene zahvalnice od strane Instituta za doprinos i zajednički razvoj poslovanja, zaposlenika i inovacija. Tako su se na pozornici redom mogle vidjeti ključne osobe i predstavnici Školske knjige, AutoZubaka, Hrvatskog Telekoma, Erste banke, Adrisa, Ericsson Nikole Tesle, Zagrebačke banke, VIPneta, Nexe Grupe, Red Bulla, Styrie, Nove TV, 3M-a, Plive te brojnih drugih kompanija.

Tijekom proslave riječ su imali Predsjednik Akademskog Vijeća i osnivač Instituta za inovacije, profesor Goran Vlašić te profesor John Deighton sa Harvard Business Schoola. Vlašić se zahvalio svim partnerima na dugoročnoj suradnji, no istaknuo kako je izuzetno važna dubina suradnje koja sa partnerima raste iz godine u godinu te se intenzivira kroz razvoj strategija stvaranja vrijednosti kroz inovacije na svim organizacijskim razinama. Prof. Deighton sa Harvarda ističe važnost rada Instituta za akademsku i poslovnu zajednicu na globalnoj razini te izuzetan doprinos razumijevanju kreativnosti i inovacija na razini pojedinaca i kompanija.

  • +3
Institut za inovacije Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bogdan Kijanica

Prof. Deighton sa Harvarda istaknuo je važnost rada Instituta za inovacije za akademsku i poslovnu zajednicu na globalnoj razini te izuzetan doprinos razumijevanju kreativnosti i inovacija na razini pojedinaca i kompanija

Institut za inovacije nastavlja put zajedničke suradnje sa vodećim regionalnim kompanija u vidu edukacijskih i konzalting projekata koji imaju za cilj dodatno ojačati razvoj, konkurentnost i strukturirani pristup inovacijama na globalnom tržištu.