DIO GLOBALNOG TURISTIČKOG BRENDA

Indijski OYO Rooms kupio dubrovačku tvrtku Direct Booker

12.05.2022 u 11:50

Bionic
Reading

Turistička tehnološka grupacija sa sjedištem u Indiji OYO Rooms kupila je Direct Booker, dubrovačku turističku agenciju koja se bavi posredovanjem pri iznajmljivanju privatnog turističkog smještaja. Vrijednost preuzimanja je 5,5 milijuna dolara, priopćili su iz OYO-a

Direct Booker osnovali su 2010. godine Nikola Grubelić i Nino Dubretić. Te su godine počeli upravljanjem rezervacijama za manjih broj lokalnih jedinica, a danas su jedna od najjačih agencija u južnoj Dalmaciji, na području Dubrovnika i okolice. Upravljaju s više od 3200 jedinica za smještaj, a dosad su imali više od dva milijuna gostiju.

Razvili su i softverski sustav za upravljanje jedinicama i kanalima prodaje Booker Tools, a uz novog globalnog partnera žele daljnji rast i razvoj tvrtke, posebice u vrijeme kada privatni smještaji postaju trend među turistima.

OYO Rooms jedna od najvećih globalnih internetskih platformi za turistički smještaj, dosad je akvizirao brendove kao što su Belvilla, DanCenter i Leisure, imaju više od 5000 zaposlenika i prisutni su u više od 80 država diljem svijeta, a lani su uprihodili 550 milijuna dolara. Njihova europska podružnica OYO Vacation Homes, kojoj su pridružili hrvatski Direct Booker, upravlja s više od 140.000 jedinica za odmor. U Hrvatskoj već imaju gotovo 1800 kuća za odmor na svojoj platformi Belvilla i više od 7000 kuća na platformi Traum Ferienwohnungen.

'Sretni smo što smo ujedinili snage s globalnom tech travel kompanijom kao što je OYO. Vjerujemo da će spajanjem naše tehnologije i ekspertize ovo partnerstvo pozitivno utjecati na ekonomiju turizma u Hrvatskoj, te povećati ponudu kroz postojeće Oyo platforme, posebno među državama Skandinavije i Beneluxa. Sljedećih mjeseci bit će uzbudljivo jer ćemo zajedno razvijati naš biznis', rekao je Nino Dubretić, izvršni direktor i suvlasnik Direct Bookera.