uložili 1,3 milijuna kuna

HTZ-ova kampanja za rano bukiranje u Njemačkoj potaknula gotovo 20 milijuna kuna rezervacija

28.06.2022 u 11:54

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je od veljače do svibnja u Njemačkoj provela kampanju za poticanje ranog bukinga, a uloženih 1,3 milijuna kuna u oglašavanje generiralo je nove rezervacije u vrijednosti 19,5 milijuna kuna, priopćio je HTZ u utorak

Riječ je o rezultatima Early booking kampanje provedene na najjačim buking i travel platformama na njemačkom tržištu, Expedia Group, Urlaubspiraten.com, Weg.de i Reisereporter.de.

"Kampanja je rezultirala prodajom turističkih usluga, ponajviše smještajnih kapaciteta i avio karata u vrijednosti od gotovo 20 milijuna kuna, dok je samo online oglašavanje doseglo preko 20 milijuna korisnika", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Dodao je da je s njemačkog tržišta u dosadašnjem tijeku godine ostvareno gotovo milijuna noćenja, što predstavlja rast od čak 10 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.

HTZ je kampanju u Njemačkoj pokrenuo kako bi potaknuo njemačke turiste na odabir hrvatskih destinacija za svoj glavni ljetni odmor, odnosno na što ranije bukiranje smještaja, aviokarata i drugih turističkih usluga.

Pritom su u promotivnim aktivnostima korišteni oni segmenti ponude za kojima je na njemačkom tržištu izražena najveća potražnja, kao što su nautika, aktivni turizam, kulturni turizam te sunce i more.

U HTZ-u posebno zanimljivim drže što su za provedbu kampanje kao kanal komunikacije s ciljnom publikom po prvi puta korištene isključivo samo buking platforme te se promocija odvijala putem posebno kreiranog sadržaja u obliku landing stranica i objava na društvenim mrežama koje su bile isključivo posvećene Hrvatskoj.

Prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine Nijemci su najviše noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledajući po destinacijama u Rovinju, Poreču i Medulinu. Promatrajući smještajne objekte, njemački turisti su najviše noćenja ostvarili u kampovima, a zatim u objektima u domaćinstvu te hotelima.