INOVATIVNO OGLAŠAVANJE

Hrvatskom projektu priznanje Microsofta za najbolji startup

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 02.10.2012 20:44
  • Objavljeno 02.10.2012 u 15:22
Martin Birač

Martin Birač

Izvor: Promo fotografije / Autor: Monolith

Monolith Group OU, kompanija u estonsko-hrvatskom vlasništvu, u rujnu je odabrana za najbolji 'startup' projekt u Europi od strane Microsofta

Riječ je o inovativnom uređaju koji će prvi put omogućiti oglašivačima da u offline kanalima u stvarnom vremenu raspolažu podacima o primijećenosti njihovog oglasa. Interaktivan display, koji koristeći Microsoftovu kinetičku tehnologiju reagira na pokret ili podražaj čovjeka te ga čini aktivnim sudionikom samog oglasa, ujedno u stvarnom vremenu daje oglašivačima informaciju o efikasnosti njihove poruke.

Iza ove sjajne priče stoji šest mladih i entuzijastičnih inovatora na čelu s direktorom te ujedno i vlasnikom Monolith Group OU Martinom Biračem koji se već nekoliko puta kroz brojne projekte poput Xclaim oglašavanja dokazao kao osoba koja odlično prepoznaje potrebe tržišta te ih povezuje sa suvremenom tehnologijom 21. stoljeća.

'Velika nam je čast što je kompanija poput Microsofta po prvi puta prepoznala vrijednost jednog hrvatskog projekta i na kratko nas svrstala u sam vrh europskih tehnoloških kompanija', istakao je ne skrivajući zadovoljstvo Birač.

Inovativan uređaj Monolith koristi kinetičku Microsoft tehnologiju koja reagira na podražaj, odnosno pokret, što omogućava vlasnicima interaktivnog displaya da grade svoje oglase na vrlo kolaborativan način. Potrošači tako po prvi puta imaju mogućnost postati aktivnim sudionicima marketinških kampanja u offline oglašavanju.

Odsada možemo očekivati izloge trgovina na kojima će se pojavljivati slike prolaznika uz interaktivan sadržaj ili poruke. Jedina granica uređaja Monolith je ljudska kreativnost.

Druga vrlo važna karakteristika uređaja Monolith je obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojem mjestu uz korištenje internetske veze. Jednom postavljen hardver osigurat će oglašivaču točne informacije o tome koliko je ljudi vidjelo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te kakve je reakcije izazvao kod ciljanih skupina na ponuđenu poruku.

Prelazak na Cloud tehnologiju te implementacija rješenja na platformu Windows Azure omogućuje korisnicima brojne nove benefite – pojeftinjenje usluge, povećani kapacitet obrade podataka te veću sigurnost prikupljenih informacija – što sve zajedno čini Monolith komercijalnim proizvodom.

Među prvima ovu inovaciju prepoznali su organizatori konferencije WPP Stream, najuglednijeg okupljanja svih marketinških mozgova svijeta te ih ekskluzivno pozvali da u sklopu manifestacije premijerno održe demonstraciju Monolitha.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi