KUPUJMO JEFTINO

Hrvati kupuju na akcijama, ali sumnjaju u sniženja

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 13.11.2009 13:08
  • Objavljeno 13.11.2009 u 13:08
kupovina kupnja trgovina dućan

kupovina kupnja trgovina dućan

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Boris Kovacev

Čak 46 posto građana temelji svoje odluke o kupnji na temelju prodajnih akcija, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija Hendal i portal Ja Trgovac

Njih 42 posto redovito prati kretanja prodajnih akcija i kupuje prema njima, dok će 19 posto građana kupiti određeni proizvod jer je na akciji iako im u tom trenutku nije potreban.

Zanimljiv je podatak, kako se navodi u priopćenju, da je većina potrošača sumnjičava spram oglašenog sniženja, odnosno, u njega sumnja 66 posto građana, dok oko kvalitete proizvoda sa sniženim cijenama dvoji 55 posto građana.

Istraživanje je pokazalo i da je gospodarska kriza dodatno ponukala kupovinu proizvoda na akciji, o čemu govori podatak da 38 posto građana od sada kupuje više akcijskih proizvoda nego ranije.

Istraživanje je provedeno od 20. do 30. listopada na uzorku od 401 građana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi