VELIKO PRIZNANJE

Deutsche Telekom proglašen najvrednijim brendom u Europi

18.01.2023 u 14:55

Bionic
Reading

Deutsche Telekom (DT) je prvi put proglašen najvrednijim brendom u Europi. Osim što je DT zauzeo prvo mjesto u Europi, u ukupnom poretku studije Brand Finance Global 500 stručnjaci su ga smjestili na 11. mjesto u svijetu, što znači da je DT napredovao za šest mjesta u odnosu na prethodnu godinu. To istraživanje također potvrđuje drugo mjesto DT-a među globalnim telekomunikacijskim kompanijama – iza Verizona i znatno ispred AT&T-a i Orangea. Deutsche Telekom ostaje broj jedan europski telekomunikacijski brend. Najvredniji brend u svijetu je Amazon, ispred Applea, Googlea i Microsofta

'Deutsche Telekom ponovno je jedan od najvrednijih svjetskih brendova koji nastavlja nizati uspjehe s uzlaznim trendom. Činjenica da smo postali najjači brend u Europi velik je uspjeh za Grupu i čini me posebno sretnim', rekao je direktor DT-a za brendove Ulrich Klenke.

'To potvrđuje i da je naša krovna strategija brenda uspješna. Rezultat odražava i naše gospodarske i tehnološke uspjehe u Europi i SAD-u. Smatram da je snažan brend pokazatelj snažne tvrtke, ali i izraz povjerenja koje korisnici i javnost polažu u DT. Time se jača i atraktivnost za poslovne partnere i investitore', istaknuo je Klenke.

Britanska konzultantska tvrtka ponovno pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, prije svega zbog uspješnog tijeka poslovanja i velikog rasta broja kupaca, posebice u SAD-u. Osim toga, Grupa nastavlja bilježiti rezultate održivim ulaganjima u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i usluge korisnicima, naveli su iz tvrtke.

DT je u SAD-u krenuo kao 'brend izazivač' i potom se etablirao u tržišnog lidera, kao što je to bio slučaj u Njemačkoj i drugim europskim zemljama. Na globalnoj razini ugled i preporuke brenda nastavljaju rasti. Prema riječima stručnjaka, ti čimbenici i visoka razina zadovoljstva kupaca dali su brendu dodatni zamah.

Koji su kriteriji?

Brand Finance Global je vodeća globalna neovisna konzultantska tvrtka za vrednovanje i analizu brendova sa sjedištem u Londonu. Tvrtka rangira 500 najvrednijih i najjačih svjetskih brendova prema njihovoj vrijednosti u američkim dolarima. Vrijednost brenda obuhvaća mjerilo snage, rizika i potencijala. Osim vrijednosti brenda, svaki od njih 500 dobiva ocjenu. Više informacija o studiji Brand Finance Global 500 dostupno je na poveznici.

Druge studije također potvrđuju pozitivan trend Deutsche Telekoma. Primjerice, studija 100 najboljih globalnih korporativnih brendova, koju provodi Europski institut za brendove, rangira Deutsche Telekom kao najvredniji njemački brend. Prema toj studiji, Grupa je ispred Volkswagena, SAP-a, Mercedes-Benza i BMW-a u globalnoj usporedbi njemačkih brendova. Osim toga, BrandZova studija Top 100 najvrednijih globalnih brendova svrstala je Deutsche Telekom na drugo mjesto najvrednijih njemačkih brendova, odmah iza SAP-a.