JAČANJE TRŽIŠNOG POLOŽAJA

Atlantic Grupa i Procaffe dogovorili strateško partnerstvo

  • Autor: Z. K./Hina
  • Zadnja izmjena 30.11.2020 13:30
  • Objavljeno 30.11.2020 u 13:27
Atlantic grupa

Atlantic grupa

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Atlantic grupa

Atlantic Grupa je izvijestila u ponedjeljak o ulasku u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, jednim od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave, čime osnažuje svoju prisutnost u tom segmentu u HoReCa kanalu

Procaffe kava danas je prisutna u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava, kaže se u priopćenju.

Kroz novo partnerstvo Atlantic Grupa značajno osnažuje svoju prisutnost u segmentu espresso kave u HoReCa kanalu, dodaje se.

Glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi Mate Štetić ističe da je Atlantic Grupa s više od 23 tisuće tona kave godišnje proizvedenih u četiri tvornice, vodeći regionalni proizvođač kave.

"Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprikosnoveni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećali sa 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom iznad 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu razvoja poslovanja“, naveo je Štetić.

Korporativna strategija, ističe se u priopćenju, predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području regije te osnaživanje potrošačkog iskustva u toj kategoriji.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!