potražnja za putovanjima raste
Arena Hospitality Group u Hrvatskoj zabilježila rast prihoda od čak 213 posto

Grand Hotel Brioni
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Arena Hospitality Group
'Potražnja za putovanjima nastavlja rasti na svim našim ključnim tržištima od prvog kvartala. Svjedočili smo pozitivnim uvjetima poslovanja tijekom drugog tromjesečja s visokom razinom potražnje u odmorišnom segmentu i posebnim porastom na urbanim tržištima. RevPAR pokazatelj (prihod po dostupnoj sobi) se značajno poboljšao potaknut velikim stupnjem zauzetosti i impresivnim povećanjem cijene u svim segmentima u usporedbi s istim razdobljem 2021. godine.
U prvih šest mjeseci 2022., prihod Grupe bio je bolji od očekivanja Uprave sa značajnim poboljšanjem u odnosu na 2021. godinu, ali i dalje u fazi oporavka. Tome su jako pridonijele investicije u kamping proizvod Arena Grand Kažela i Arena One 99 Glamping gdje je ostvaren snažan rast ADR-a zahvaljujući vrhunskoj ponudi', izjavio je Reli Slonim, predsjednik Uprave Arena Hospitality Group.
Promjena u strukturi poslovnih segmenata rezultirala je povećanim udjelom doprinosa kampova u prihodima u Hrvatskoj gdje je ostvareno 29 posto ukupnih prihoda u prvih šest mjeseci 2022. godine u odnosu na 22 posto ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine.
-
JOŠ BOLJA TURISTIČKA PONUDA
Arena Hospitality Group u Puli otvorila obnovljeni kultni Grand Hotel Brioni, u uređenje uložili više od 34 milijuna eura
-
TRŽIŠTE KAPITALA
Zagrebačka burza: Indeksi nastavili s blagim rastom, Arena Hospitality Group u fokusu
-
austrijski Nassfeld
Arena Hospitality Group za 112 milijuna kuna kupila hotel u Austriji
Dobri rezultati i na drugim tržištima
Osim u Hrvatskoj, odlični poslovni rezultati za prva dva kvartala AHG bilježi i na drugim tržištima. Poslovanje u Njemačkoj pokazuje ubrzane trendove oporavka u drugom tromjesečju, s rastom prihoda od 761 posto na godišnjoj razini i te 92 posto ukupnih prihoda ostvarenih u drugom tromjesečju 2019. godine. U lipnju je postignuta popunjenost od 72,6 posto i ADR od 138,5 EUR, što je 39 posto više od 2019. godine.
Na razini Grupe u prvih mjeseci investirano je 139,5 milijuna kuna. Investicije su bile u završetak i otvorenje Grand Hotela Brioni i u nove smještajne kapacitete kampova Arena Grand Kažela i Arena Stoja, a nakon ulaganja u obnovu javnih površina hotela ponovo je otvoren art’otel Budapest u lipnju.

Nova kamping vila kampa Arena Grand Kažela Medulin
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Arena Hospitality Group
Ukupni konsolidirani prihodi u Hrvatskoj, Njemačkoj, Austriji i Srbiji iznosili su 226,8 milijuna kuna, čineći rast od 303 posto na godišnjoj razini te 85 posto u odnosu na ukupne prihode iz 2019. godine, što ukazuje na nastavak trendova oporavka i dobru ljetnu sezonu, izvijestili su iz Grupe.
'Uspjeli smo angažirati svu radnu snagu potrebnu za rad, svi objekti su u potpunosti operativni i svih 38 restorana i barova je otvoreno. Ostajemo predani našem strateškom fokusu na jačanje našeg postojećeg portfelja, a ponovnim otvaranjem Grand Hotela Brioni Pula 5. svibnja 2022. godine Grupa je dosegla svoju razvojnu prekretnicu uspješnim dovršetkom programa ulaganja i povećanja kvalitete postojećeg portfelja.
Ostvarili smo još jedan uspjeh sklopljenim partnerstvom s Radisson Hotel Group-om dodajući Grand Hotel Brioni Pula u njihovu impresivnu kolekciju nekih od najboljih europskih hotela. Ovo je rezultat proširenog strateškog partnerstva u koje je ušao većinski dioničar, PPHE Hotel Group. U okviru njihovog proširenog partnerstva, PPHE Hotel Group osigurala je pristup čitavoj Radissonovoj obitelji brendova i ima pravo podlicencirati ove brendove Areni. Grand Hotel Brioni Pula prvi je od tri premium objekta Grupe koji je uspješno otvoren, a otvarenje art’otela Zagreb i Riviera Pula planirano je za 2023. godinu', navode iz Grupe.
Pozitivno poslovanje i značajna potražnja zabilježena u lipnju 2022. godine nastavlja se tijekom vrhunca sezone i ohrabruje u očekivanju snažnog oporavka u Hrvatskoj. Vezano za dolaske gostiju s emitivnih tržišta, najjače destinacije su standardne Njemačka, Austrija i Slovenija dok veseli povratak gostiju s UK i talijanskog tržišta.