REDIZAJN

Agencija IMC nakon 15 godina poslovanja s novim vizualnim identitetom

29.06.2016 u 16:38

Bionic
Reading

Uoči obilježavanja 15 godina poslovanja, agencija IMC, jedna od vodećih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, osvježila je svoj vizualni identitet te s novim logom, web-stranicom i korporativnim bojama ulazi u novo poslovno poglavlje, priopćeno je iz IMC-a

'Prepoznatljiva oznaka za copyright u novom logotipu potvrda je iskustva, originalnosti i kompetencije agencije IMC, ali i sposobnosti prilagodbe promjenama i trendovima. Naime, danas se tim promjenama moramo prilagođavati puno brže nego prije. Moramo biti svjesni da naše javnosti nisu više kao nekada samo pasivni primatelji komunikacijskih poruka, nego i aktivni sukreatori sadržaja. Mijenja se okruženje u kojem poslujemo, alati koje koristimo, ali i očekivanja klijenata u turbulentnu okruženju. Agencija IMC danas je jedna od vodećih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, a stručnjaci agencije prepoznati kao vrhunski profesionalci koji su u mogućnosti odgovoriti i najkompleksnijim komunikacijskim izazovima', izjavila je Ankica Mamić, vlasnica agencije IMC.

Nova korporativna boja, kako otkriva direktor agencije Ivica Mamić, odabrana je kako bi 'u novo poslovno poglavlje ušli s još više optimizma i pozitivne energije koji su nužni i za poboljšanje ukupne poslovne klime u Hrvatskoj'.

Agencija IMC osnovana je 2002. i zapošljava desetak djelatnika.