Promjena strategije

VW Grupa revidira planove za MEB Entry platformu za male električne gradske modele

  • Autor: Z.M.
  • Zadnja izmjena 06.05.2020 13:15
  • Objavljeno 06.05.2020 u 13:16
Volkswagen MEB platforma je za veće modele, a buduća MEB Entry platforma je za male električne gradske automobile

Volkswagen MEB platforma je za veće modele, a buduća MEB Entry platforma je za male električne gradske automobile

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Seat više nije odgovoran za razvoj projekta MEB Entry, platformu koja bi trebala biti osnova za male električne automobile

Prema novim izvješćima, Volkswagen Grupa je preuzela odgovornost za razvoj svog ulaznog novog električnog automobila iz ruku Seata u reorganizaciji svojih globalnih operacija. Stvoren za razvoj zamjena za modele Volkswagen e-Up, Seat Mii Electric i Škoda Citigo-e iV, projekt bi se sada trebao naći pod direktnom odgovornošću Volkswagena. Ovaj potez omogućiti će izradu inženjerskih rješenja i ekonomije razmjera s veće MEB platforme.

MEB platforma podupire široku paletu električnih automobila koje planira VW grupa, uključujući predstojeće modele Volkswagen ID.3, Seat El-Born i Škoda Enyaq.

Volkswagen MEB platforma

Volkswagen MEB platforma

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Citirajući službenu izjavu Seata, Automotive News Europe kaže da je odluka o povlačenju španjolske tvrtke iz razvoja novog električnog automobila ulazne razine donesena 'u okviru revizije globalne strategije Volkswagen Grupe koja se tiče marki, proizvodnih sustava i tržišta'.

Poznat pod radnim nazivom MEB Entry, projekt je trebao zajednički razviti Seat i najnoviji kineski partner VW Grupe, JAC Automobile Group. Međutim, nedavna zbivanja, uključujući odlazak predsjednika Seata Luce de Mea u Renault i preusmjeravanje kineskih operacija VW Grupe, stavili su projekt u novi fokus i doveli do promjene u razvojnim planovima.

Volkswagen e-up!

Volkswagen e-up!

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

JAC je već razvio električni automobil u suradnji s Volkswagenom kroz operaciju poznatu kao Jianghuai Volkswagen Automotive. Model E20x se prodaje pod kineskom markom Sol, a bazira se na modelu JAC iEV7S, s motorom od 85 kW i pretpostavljenim dometom od 300 km.

JAC je izabran za partnera u zajedničkom ulaganju za Seat, koji je prvotno planirao ući na kinesko tržište 2021. No, uspješnim uvođenjem marke Jetta, koja u Kini prodaje suptilno redizajnirane modele Seata, španjolski proizvođač je odgodio planove za ulazak na najveće tržište automobila na svijetu.

Još nije poznato hoće li Volkswagen nastaviti surađivati ​​s JAC-om na razvoju svog ulaznog projekta električnih automobila.

Volkswagen MEB platforma

Volkswagen MEB platforma

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Automotive News citira glasnogovornika VW Grupe koji kaže da je odluka da se od Seata preuzme odgovornost za MEB Entry 'povezana s odlukom Seata da ne ide u Kinu', jer 'tada ne bi imalo smisla da nastavljaju kooperaciju s JAC-om'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!