ZOE

Renault pokazao novu generaciju svoje električne uzdanice: Jači motor i veći domet glavni su aduti Zoe

Novi Renault ZOE sada je potpuno moderniziran

Novi Renault ZOE sada je potpuno moderniziran

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Pojačana električna baterija Z.E. 50 od 52 kWh omogućuje Zoe WLTP-certificirani domet od 390 kilometara

Renault je jučer predstavio drugu generaciju svog potpuno električnog automobila pod nazivom Zoe. Začetnik ovog modela francuskog proizvođača pokazan je javnosti kao koncept još 2005., tada još pod imenom Zoe City Car, a poslije i kao Zoe Z.E. u različitim verzijama. Prvu produkcijska verzija ugledala je svjetlo dana 2012. godine na ženevskom autosalonu, i od kraja te godine nalazi se na tržištu.

Nova generacija modela Zoe od jeseni će se naći u prodaji, no ako usporedimo okolnosti nastanka prve generacije, sada će se morati nositi s niz izravnih konkurenata, uključujući Peugeot e-208 i Opel Corsu-e. No Renault kaže da namjeravaju zadržati Zoe u području prihvatljive cijene, iako je ne specificiraju. Pogledamo li trenutnu situaciju u Hrvatskoj, nakon prvih pet mjeseci 2019. novoregistriranih je potpuno električnih automobila Renaulta samo dva primjeraka, a Zoe je imao početnu cijenu od 256.400 kuna.

Nova je i paleta boja

Nova je i paleta boja

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Dimenzije druge generacije bit će zadržane iz odlazećeg modela, pa su tako one i dalje u kategoriji malenog gradskog automobila s petero vrata; dužina je 4084 mm, širina 1730 mm, visina 1562 mm, a međuosovinski razmak 2588 mm. Ali je sada dizajn automobila ažuriran novom prednjom rešetkom i branicima te novim, standardnim LED prednjim i stražnjim svjetlima. Osvježene su i unutrašnja i vanjska paleta boja, kao i novi dizajn kotača, jer je nakon godina na tržištu Renaultova namjera bila modernizirati izgled.

Novi Renault Zoe

Izvor: Promo fotografije / Autor: Groupe Renault

Unutrašnjost je znatno preuređena, s novim dizajnom ploče s instrumentima koji uvodi standardnu digitalnu 10-inčnu instrumentnu ploču kao standard. Najopremljenija verzija sada ima novi zakrivljeni 9,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir za informacije i zabavu, sličan onom koji se nalazi u najnovijem Cliju, koristeći tehnologiju Easy Link. Osim što može locirati prikladne točke za punjenje, može ustanoviti funkcionira li sve kako treba. Nova aplikacija za pametne telefone također može daljinski zagrijati ili ohladiti automobil.

  • +31
  • +28

Novi Renault Zoe

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Materijali više kvalitete i nove presvlake, uključujući onu izrađenu od 100 posto reciklirane tkanine, nastoje drugoj generaciji dati još topliji ugođaj u unutrašnjosti. Novi detalji, kao što su elektronski mjenjač i parkirna kočnica, oslobađaju dodatni prostor za pohranu u kabini, a dodani su i bežični punjač za pametne telefone te akustično vjetrobransko staklo.

Modernizirana unutrašnjost kabine

Modernizirana unutrašnjost kabine

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Najveća razvojna novost Zoe nalazi se kod pogonskog sustava. Prethodna generacija, koja je bila nadograđivana tijekom svog životnog vijeka, najjača Z.E 40 baterija od 41 kWh, sada je pojačana baterijom Z.E. 50 na 52 kWh, što omogućuje WLTP-certificirani domet od 390 kilometara.

Renault je također prilagodio sustav punjenja automobila kako bi omogućio punjenje istosmjernom strujom od 50 kW pomoću CCS priključka, spajajući postojeće priključke tipa 2 i AC iza proširenog prednjeg poklopca. Opcionalni wallbox 7 kW omogućuje pak vlasnicima da napune bateriju od praznog do punog za devet sati.

Prilagođeni sustav punjenja el. energijom

Prilagođeni sustav punjenja el. energijom

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi Zoe sada je dostupan s dva motora. Osnovnoj jedinici R110 od 109 KS (80 kW) s najvećim okretnim momentom od 225 Nm pridružuje se i R135 snage 136 KS (100 kW) koji ima najveći okretni moment od 245 Nm. S motorom R110 možete ubrzati od 0 do 100 km/h za ispod deset sekundi. Najveća brzina sada je ograničena na 140 km/h.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!