predvodnik inovativnih trendova

Prvi hrvatski rent-a-car koji posluje na azijskom tržištu

07.08.2019 u 09:57

Bionic
Reading

Carwiz rent a car je partnerstvom s Dangbo Air Servicesom postao prvi hrvatski rent-a-car koji prateći trendove prepoznaje vrijednost azijskog tržišta u razvoju globalnog turizma

Carwiz, prvi hrvatski brendirani rent-a-car, prateći globalne turističke trendove prepoznao je važnost povezivanja s azijskim tržištem. Sklopili su ugovor o suradnji s južnokorejskim partnerom, Dongbo Air Service, jednim od najvećih i najprofesionalnijih pružatelja usluga rent-a car, zračnog, željezničkog i vodnog prometa u Južnoj Koreji.

Broj dolazaka južnokorejskih turista u Hrvatsku je 2018., u odnosu na 2016., porastao za gotovo 21%. Istraživanja Hrvatske turističke zajednice za 2018. ukazuju da je u Hrvatskoj boravilo gotovo 500 000 korejskih turista, a predviđa se da će i u 2019. Hrvatska zadržati pozitivan trend rasta dolazaka i noćenja južnokorejskih turista.

Zahvaljujući modernom dizajnu, brand pozicioniranju, marketinškoj strategiji i visokokvalitetnoj usluzi Carwiz je predvodnik inovativnih trendova rent-a-car industrije te tako prepoznaje zanimljivo tržište i ostvaruje poslovnu suradnju:

Izlazak na tržište Republike Koreje je korak temeljen na analizama i brojkama, stoga nam je drago da su partneri objeručke prihvatili naš prijedlog. Važno je istaknuti kako se tržište mijenja, jednako kao i navike južnokorejskih turista koji su posljednjih godina od turista koji isključivo koriste organizirane kružne ture, sve češće za turističke obilaske počeli putovati u vlastitom aranžmanu“, rekao je Krešimir Dobrilović, osnivač i direktor Carwiz rent a cara.

Informatički vrlo dobro potkovani, turisti iz države u kojoj se nešto više od 90% stanovništva koristi internetom, svoje  navike žele njegovati i na svojim putovanja. Potrebe turista su različite, stoga Carwiz u svojoj ponudi ima široku paletu dodatne opreme u automobilima čija je prosječna starost  šest mjeseci:

„Južnokorejski turisti se u odnosu na europske prije svega razlikuju u tome što im je od iznimne važnosti starost vozila, kao i sva dodatna oprema – od GoPro kamere pa sve do WiFi-ja bez kojeg gotovo da ne mogu zamisliti život i putovanje. U odnosu na europske turiste, korejski su cjenovno manje osjetljivi i samim time  spremni su izdvojiti veći budžet kako bi na putovanju imali sve što im je potrebno za stvaranje nezaboravnog iskustva“, dodao je Dobrilović.

Turisti iz azijskih zemalja najveći broj dolazaka bilježe u Zagrebu, Zadru, Splitu i Dubrovniku s intencijom posjećivanja destinacija poput Plitvičkih jezera i slapova Krke. U gotovo jednakoj mjeri nas posjećuju azijski turisti između 20 i 30 godina starosti, kao i oni koji pripadaju dobnoj skupini od 40 do 59 godina starosti.