uoči premijere
[FOTO] Ovako će izgledati Škoda ENYAQ iV

ŠKODA ENYAQ iV - vanjski dizajn
Izvor: Promo fotografije / Autor: ŠKODA
Škoda je objavila još detalja o svom potpuno električnom modelu ENYAQ iV koji će premijerno biti predstavljen 1. rujna ove godine. Nakon što smo prije tjedan dana vidjeli detalje njegove untrašnjosti sada je red došao i na detalje njegova vanjskog dizajna. Kako i sam proizvođač kaže, prvi potpuno električni SUV Škode početak je nove ere za češkog proizvođača automobila i najavljuje veliki evolucijski iskorak u dizajnerskom jeziku marke.

ŠKODA ENYAQ iV
Izvor: Promo fotografije / Autor: ŠKODA
Biti će to prvi potpuno električni model izgrađen na MEB platformi, a šef dizajna eksterijera Karl Neuhold opisao je ono čemu se ljubitelji eMobility-a i češki brend mogu veseliti. Samopouzdani SUV imat će dinamičan i emotivan dizajn s inovativnim omjerima. U isto vrijeme, ENYAQ iV ostaje praktičan i vjeran vrijednostima češke marke, u sklopu Vokswagen Grupe.

ŠKODA ENYAQ iV
Izvor: Promo fotografije / Autor: ŠKODA
Koncept dinamičnog dizajna u kombinaciji s jakim linijama i ravnim površinama nešto je što ENYAQ iV dijeli s trenutnim modelima Scala i Octavia. No, potpuno nove proporcije, koje omogućuje MEB platforma, dovode do nove promjene u ovom dizajnerskom jeziku.
Putnička kabina automobila koja je pomaknuta prema naprijed, prepoznatljiv prednji dio sa tipičnom Škodinom rešetkom hladnjaka u povišenom položaju, postupno spuštajuće linije krova, dugačak međuosovinski razmak i veliki kotači, daju automobilu potpuno nove proporcije. 'Međutim, njegove se proporcije razlikuju od onih na prethodnim SUV modelima: ENYAQ iV ima kraći prednji kraj i izduženu liniju krova', opisuje novi koncept Karl Neuhold.
Potpuno LED matrična prednja svjetla i dnevna svjetla također jako privlače pozornost u dizajnu ENYAQ iV-a.
Na pitanje koje su najveće razlike po pitanju dizajna eksterijera između električnog vozila temeljenog na MEB platformi i modela s motorom s unutarnjim izgaranjem Neuhold je rekao: 'Razlike su u visini vozila i prevjesima sprijeda i straga. S MEB-om, baterije se ugrađuju u pod vozila kako bi se uštedio prostor, čineći karoseriju malo višom. Međutim, vizualno to nadoknađuje duži međuosovinski razmak. Kraći prevjesi sprijeda i straga omogućuju da pojedine komponente električnog pogona zauzmu manje prostora od klasičnog motora s unutarnjim izgaranjem. Tijelo ENYAQ iV-a čini se rastezljivije i također je vrlo aerodinamično, što pozitivno utječe na domet.'

ŠKODA ENYAQ iV - vanjski dizajn
Izvor: Promo fotografije / Autor: ŠKODA
Po njegovom mišljenju, dizajn SUV modela ENYAQ je progresivan, uravnotežen i samouvjeren. To je skladan brak dizajna, prostora i pametnih ideja. Tome svjedoči, primjerice, izmjereni koeficijent otpora od impresivnih 0,27, što je daleko bolje od većine SUV-ova.