1,6-litreni četverocilindrični motor s turbopunjačem ima snagu od 150 KS (110 kW). Elektromotor automobila s pogonom na prednje kotače sada doprinosi s do 92 kW (125 KS) umjesto kao dosad 81 kW (110 KS)
Opel je objavio kako su od sada Astra i Astra Sports Tourer dostupni s novim plug-in hibridnim pogonom. Sa 196 KS (144 kW), novi plug-in hibrid nudi povećanje snage od 16 KS (11 kW) u usporedbi s prethodnom verzijom. Istodobno, veća baterija omogućuje dodatni električni domet, a s druge strane je potrošnja smanjena. Zahvaljujući novom mjenjaču, vozači i putnici uživaju u većoj udobnosti vožnje.
Recimo i kako ovi omiljeni modeli kompaktne klase (C-segment) nude razne pogone kao nijedan drugi Opelov model. Tako linija modela Astra ima ove pogonske sklopove: električni na baterije (BEV), kao plug-in hibrid (PHEV), s visokoučinkovitim motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE), a također i kao blagi hibrid s 48-voltnom tehnologijom (MHEV).
Nova Astra Plug-in Hybrid sada je dostupna po cijenama koje počinju u Njemačkoj od 38.460 eura – i stoga nije ni centa skuplja nego prije. Početna cijena za njezin karavanski pandan, Astru Sports Tourer Plug-in Hybrid, također je nepromijenjena i iznosi 39.960 eura (sve cijene uključuju PDV u Njemačkoj). Modeli kompaktne klase tako nadopunjuju modernizirani plug-in hibridni portfelj marke. I novi Opel Grandland je dostupan s plug-in hibridnim pogonom sljedeće generacije.
Nova Astra Plug-in Hybrid: Električni domet do 83 km (kombinirano (EAER) prema WLTP-u)
Oni koji još nisu spremni za potpuno električna putovanja na odmor, ali žele putovati na posao ili se voziti u grad s nultom lokalnom emisijom, mogu jednostavno odabrati visokoučinkoviti plug-in hibridni pogon za Opel Astru i Astru Sports Tourer. Sa 196 KS (144 kW) sistemske snage i 360 Nm maksimalnog okretnog momenta u kombinaciji s novim elektrificiranim sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom Astra i Astra Sports Tourer imaju odlične performanse. Petovratna verzija ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,6 sekundi (Sports Tourer: 7,7 s); maksimalna brzina je 225 km/h.
Interakcija motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora osigurava uravnotežene performanse. 1,6-litreni četverocilindrični motor s turbopunjačem ima snagu od 150 KS (110 kW). Elektromotor automobila s pogonom na prednje kotače sada doprinosi s do 92 kW (125 KS) umjesto 81 kW (110 KS). Za rad bez emisija u gradskom prometu i urbanim područjima, električni način rada može se jednostavno odabrati.
Zahvaljujući povećanom kapacitetu baterije od 17,2 kWh (umjesto prijašnjih 12,4 kWh), potpuno električni, a time i lokalno bez emisija, domet u skladu s WLTP je povećan za 26 km na do 83 km. Novi 1,6-litreni četverocilindrični motor također pruža sjajne brojke, dodatno smanjujući potrošnju goriva. Na primjer, Astra i Astra Sports Tourer plug-in hibridi trebaju samo 12,7-13,1 kWh električne energije i 2,2-2,4 litre goriva na 100 km (prijašnje 16,3-16,5 kWh električne energije i 1,3 litre).
Novi elektrificirani sedmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom povećava udobnost vožnje. Za razliku od šesterostupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom koji se koristi u hibridu s 48-voltnom tehnologijom, ovaj model ima dodatni stupanj prijenosa i optimiziran je za veće performanse plug-in hibrida.
Osim toga, nova Astra Plug-in Hybrid dolazi s brojnim modernim tehnologijama i značajkama udobnosti kao standardom u svakoj varijanti. One se kreću od multimedijskog infotainment sustava, svaki s 10-inčnim zaslonom u boji osjetljivim na dodir i zaslonom s informacijama za vozača, do bežične integracije pametnih telefona putem Apple CarPlaya i Android Auto sustava, do sustava za pokretanje bez ključa 'Keyless Start'.