UOČI PREMIJERE

Opel pokazao prve slike Mokke GSE: Nadahnut motorsportom ovo će biti najbrži potpuno električni Opel

23.07.2025 u 13:53

Bionic
Reading

Sa snagom od 207 kW (280 KS), serijski električni automobil će biti jednako snažan kao i njegov pandan iz motorsporta. S trenutnim okretnim momentom od 345 Nm, ubrzava jednako beskompromisno. Iz mjesta ubrzava do 100 km/h za 5,9 s, uz krajnju brzinu od 200 km/h

Visokoperformansni, potpuno električni serijski modeli ono su što je Opel nagovijestio pod kraticom 'OMG! GSE'. Opel je nedavno najavio da će Mokka GSE, inspirirana prototipom Mokka GSE Rally pokazanim u svibnju ove godine, ući u serijsku proizvodnju.

Ovo su i prve slike uzbudljivog visokoperformansnog modela. Nova Mokka GSE bit će ništa manje od najbržeg Opelovog električnog automobila na baterije – upakiranog u jedinstveni GSE i rally dizajn te opremljenog specifičnom tehnologijom.

Opel Mokka GSE Rally Izvor: Promo fotografije / Autor: Opel

OMG! Snaga GSE-a: 207 kW (280 KS), 200 km/h i posebna GSE tehnologija

Iznad svega, novi Opel Mokka GSE impresionira svojim snažnim performansama. S maksimalnom snagom od 207 kW (280 KS), serijski električni automobil će biti jednako snažan kao i njegov pandan iz motorsporta. A s trenutnim okretnim momentom od 345 Nm, ubrzava jednako beskompromisno.

Iz mjesta može dosegnuti 100 km/h za samo 5,9 sekundi – a s maksimalnom brzinom od 200 km/h, uskoro će biti najbrži potpuno električni Opel. Vozači Mokke GSE mogu birati između tri različita načina vožnje: U načinu rada 'Sport', električni automobil je postavljen za performanse i isporučuje punu snagu; u načinu rada 'Normal' doseže do 180 km/h, a u 'Eco' sve postavke su podešene za najveću moguću učinkovitost. Mokka GSE pohranjuje svoju energiju u litij-ionsku bateriju kapaciteta 54 kWh.

Masa praznog vozila manja je od 1,6 t, što je uzorno za električno vozilo na baterije, a sofisticirana tehnologija, koja je također inspirirana prototipom za reli, također doprinosi iznimnim performansama. Primjerice, Mokka GSE ima pogon na prednje kotače s višepločastim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem Torsen, kao i šasiju sa posebno dizajniranim osovinama i novim dvostrukim hidrauličkim amortizerima.

Sve visokonaponske komponente standardne Mokke GSE, poput motora, pretvarača, baterije ili kabelskog svežnja, dolaze iz Mokke GSE Rally. Sustav upravljanja, šasija i kočnice također su dizajnirani da budu posebno sportski i optimizirani zahvaljujući Opelovom iskustvu u električnim relijima.

Opel Mokka GSE
  • Opel Mokka GSE
  • Opel Mokka GSE
  • Opel Mokka GSE
  • Opel Mokka GSE
  • Opel Mokka GSE
    +12
Opel Mokka GSE - prve slike Izvor: Promo fotografije / Autor: Opel

OMG! GSE dizajn

Nova Mokka GSE također samouvjereno prenosi svoje 'unutarnje vrijednosti' vanjskom svijetu. Dok dobro poznata i uspješna Opel Mokka već privlači poglede svojim karakterističnim dizajnom, novim bojama, novom kabinom i vrhunskim tehnologijama, nova Opel Mokka GSE na prvi pogled pokazuje: Može biti još brža, uzbudljivija i emotivnija. GSE-specifični umetci inspirirani reli prototipom krase kompaktni električni automobil na prednjem i stražnjem dijelu. Siguran kontakt s cestom osigurava kombinacija kotača i guma posebno razvijena za Mokku GSE.

Novi aerodinamički optimizirani 20-colni aluminijski naplatci u kombinaciji s Michelin Pilot Sport EV gumama 225/40R20 dostupni su samo za Mokku GSE kod Opela. Unutar upečatljivo dizajniranih naplataka u GSE dizajnu ističu se žute GSE kočione čeljusti. I na kraju, žuto-crni GSE natpis na prednjoj i bočnim stranama daje dodatnu jasnu izjavu.

Ovu tvrdnju potvrđuje i unutrašnjost nove Mokke GSE. Siva/crna, bijela i žuta su prevladavajuće boje. Vozač i suvozač sjede na posebnim Alcantara GSE sportskim sjedalima s integriranim naslonima za glavu, koji optimalno integriraju vozača u vozilo. Bijela linija koja se proteže preko središta presvlaka i žuti šavovi daju sjedalima karakterističan izgled. Nadalje, Alcantara umetci na vratima dodatni su dokaz pažnje posvećene detaljima. Sustav upravljanja, koji je novo razvijen za Mokku GSE, i upravljač, spljošten na vrhu i dnu, obećavaju izravnu povratnu informaciju dok aluminijske sportske papučice čekaju naredbe za ubrzanje i kočenje.

Potrebne informacije vozaču pružaju 10-inčni digitalni zaslon za vozača koji se može prilagoditi na mnogo načina i središnji zaslon u boji osjetljiv na dodir. Sadrži podatke o performansama GSE-a, prikaz G-sile, vrijednosti ubrzanja, podatke o upravljanju baterijom i još mnogo toga. Zasloni su također dizajnirani u tipičnom GSE stilu. Novu Mokku GSE karakterizira tehnički visokokvalitetan i vrlo dinamičan dizajn do najsitnijih detalja, kako iznutra tako i izvana.

Sa svim ovim komponentama, standardna Mokka GSE također će pružiti prave OMG! GSE trenutke u svakodnevnoj upotrebi u budućnosti. Više informacija o svjetskoj premijeri i lansiranju na tržište novog Opel Mokke GSE uskoro slijedi.