PRVE SKICE

[FOTO] Ovako će izgledati limuzina Škoda Slavia: Prvotno namijenjena za indijsko tržište možda ode i dalje

02.11.2021 u 15:51

Bionic
Reading

Drugi automobil marke koji je proizašao iz projekta INDIA 2.0, krasi emotivan dizajn, coupé silueta i uravnotežene proporcije

Limuzina Škoda Slavia o kojoj smo nedavno pisali sada je vizualizirana u nekoliko službenih skica. Da podsjetimo, Slavia se temelji na platformi MQB-A0-IN razvijenoj posebno za potrebe indijskog tržišta, gdje će se prodavati i proizvoditi lokalno. Na taj način Slavia nastavlja tradiciju koju je započeo SUV Škoda Kushaq.

Kao što možemo vidjeti iz prvih objavljenih skica automobila, Slavia donosi dosad neviđenu eleganciju u kategoriju limuzina segmenta A0 i izvanredan standard dizajna koji poštuje trenutne vrijednosti marke Škoda.

Prednji dio je dobio tipičnu Škodinu široku šesterokutnu rešetku hladnjaka, uz koju se sa strane nadovezuju elegantno tanka prednja svjetla s kristalnim dizajnom i potpisom dnevnih svjetala u obliku slova L. Skica također otkriva da automobil ima neobično dug međuosovinski razmak za AO segment i elegantnu siluetu u stilu coupéa. Jedan mali detalj koji pokazuje koliko je češki proizvođač automobila pazio na dizajn je naziv ŠKODA na pločicama na stražnjoj strani prednjih branika. Ovo je značajka koja je uvedena na već spomenuti Kushaq.

Tradicija ali i simbol početka

Ime proizvođača automobila također se može naći na stražnjoj strani. Stražnji branik s tamnom linijom između reflektora ugrađenih u njega naglašava širinu automobila, dok se prednja svjetla iznad njega kombiniraju sa reflektorima da tvore tradicionalni Škodin C-oblik svjetlosnog potpisa. Stražnja svjetla Slavije također imaju upečatljiv dvodijelni dizajn, gdje se izduženi gornji dio svjetla proteže u poklopac prtljažnika.

Naziv modela, Slavia upućuje na podrijetlo tvrtke Škoda. Njegovi osnivači, Václav Laurin i Václav Klement, počeli su prodavati bicikle vlastitog dizajna pod tim imenom 1896. godine, a naziv se kasnije pojavio na prvim motociklima koje su napravili. Škoda je stoga ime Slavia za Indiju koristila ne samo kao referencu na bogatu tradiciju tvrtke, već i kao simbol novog početka na ovom tržištu.

Proizvedeno u Indiji

Serijska verzija Slavije bit će predstavljena prije kraja ove godine, a tada činiti će dio asortimana češkog proizvođača automobila na indijskom tržištu zajedno sa svojom većom braćom Octavijom i Superbom, koji su bili veliki hit među tamošnjim kupcima. A u segmentu A0 nadopunit će SUV Kushaq, s kojim dijeli i tehnologije i dizajnerski jezik i ekskluzivni fokus automobila na indijsko tržište. 'Proporcionalno je vrlo dobra, a dugačak međuosovinski razmak znači da je vrlo prostrana, što možete vidjeti na prvi pogled prije nego što otvorite vrata. I s prednje strane projicira pravi karakter marke', rekao je glavni dizajner Škode Oliver Stefani.

Kao i Kushaq, Slavia će se proizvoditi u Škodinoj tvornici u Indiji, koristeći do 95 posto lokalnih komponenti. Dok se Kushaq temelji na indijskoj tradiciji, Slavia simbolizira bliske veze između indoeuropske tradicije i češke i indijske kulture. Dakle, još jednom, neće nedostajati značajki koje će Slaviji pomoći da zadovolji potrebe i želje indijskih kupaca, u kombinaciji s tradicionalnim Simply Clever rješenjima tipičnim za marku Škoda i puno više njenih prepoznatljivih značajki.