Novo predstavljena benzinska verzija podrazumijeva 1,2 litreni 3-cilindrični turbo motor snage 100 KS i 205 Nm okretnog momenta, uparen s profinjenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Uz Start&Stop tehnologiju tu je i tradicionalno i intuitivno iskustvo vožnje za one koji cijene jednostavnost, praktičnost i isplative performanse
Fiat je prošli tjedan objavio zaokruženje obitelji Grande Panda otvaranjem narudžbi za benzinsku verziju.
Ovaj posljednji dodatak ispunjava misiju talijanske marke da pruži pristupačnu i svestranu mobilnost širokom rasponu vozača s kompletnom linijom pogonskih sklopova: benzinskim (100 KS s ručnim mjenjačem), hibridnim (110 KS s 48-voltnom litij-ionskom baterijom i eDCT-om) i električnim (44 kWh baterija i 83 kW e-motor koji isporučuje 113 KS).
Benzinski pogonski sklop 1.2 Turbo snage 100 KS
Novo predstavljena benzinska verzija podrazumijeva 1,2 litreni 3-cilindrični turbo motor koji generira 100 KS (70 kW) i 205 Nm okretnog momenta, uparen s profinjenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Uz Start&Stop tehnologiju za dodatnu učinkovitost u gradskoj vožnji, ova nova verzija nudi tradicionalno i intuitivno iskustvo vožnje koje je idealno za kupce koji cijene jednostavnost, praktičnost i isplative performanse. Mi bismo dodali i - nižu cijenu.
Njegove performanse susljedeće: ubrzanje od 0-100 km/h 11,2 s, maksimalna brzina 160 km/h. Proizvođač navodi i sljedeće podatke: potrošnja goriva 5,6-5,7 l/100 km (kombinirani uvjeti vožnje po WLTP-u), emisije CO2 128-130 g/km. Spremnik goriva je obujma 44 litara.
Da podsjetimo tu je i hibridni motor snage 110 KS, u kombinaciji s 48-voltnom litij-ionskom baterijom i elektrificiranim mjenjačem s dvostrukom spojkom (eDCT) kako bi se osigurale optimalna učinkovitost goriva i glatke hibridne performanse. Konačno, električna varijanta s baterijom od 44 kWh uparenom s elektromotorom od 83 kW koji isporučuje 113 KS za vožnju bez emisija. Isti smo nedavno imali i na svom testu.
Tri razine opreme: Pop, Icon i La Prima
Grande Panda se nudi u tri različite razine opreme - Pop, Icon i La Prima - za sve pogonske sklopove, a svaka je prilagođena različitim potrebama i ukusima. Osnovna razina Pop naglašava praktičnost, s ručnim klima uređajem, aerodinamičnom 10-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, priključnom stanicom za pametne telefone i sveobuhvatnom sigurnosnom opremom (šest zračnih jastuka, sustav pomoći za zadržavanje u voznom traku, aktivno kočenje u nuždi, upozorenje na pospanost vozača i stražnji parkirni senzori).
Kao viši model, Icon dodaje potpuno LED osvjetljenje sprijeda i straga te 10,25-inčni zaslon osjetljiv na dodir s bežičnim zrcaljenjem pametnih telefona za poboljšani stil i povezivost. Na vrhu, La Prima nudi 17-colne aluminijske naplatke (dimenzije guma 205/55R17), omotani volan, održivu armaturnu ploču 'Bambox', gornji zatvoreni pretinac za rukavice, automatski klima uređaj, ugrađenu navigaciju i prednje parkirne senzore sa stražnjom kamerom za tehnološki bogatije iskustvo.
Svi paketi opreme nude se u sedam živih nijansi: Gelato bijela, Cinema crna, Passione crvena, Acqua azurno plava, Limone žuta, Lago plava i Luna brončana, što naglašava razigrani, moderni karakter Grande Pande.
Ali ono što ujedinjuje sve verzije Grande Pande je jasna filozofija dizajna. Inspiriran duhom originalne Pande iz 1980-ih, model ima odvažne proporcije, snažne linije i prepoznatljive stilske elemente poput LED prednjih svjetala u obliku piksela, stražnjih svjetala u obliku kocke i prepoznatljivog 3D natpisa 'PANDA' na vratima.
Unutrašnjost nastavlja ovaj fokus na inteligentan dizajn usmjeren na ljude, nudeći najbolji prostor za ramena u klasi, fleksibilne mogućnosti pohrane i intuitivnu tehnologiju prilagođenu svakodnevnom životu.