TOKYO MOTOR SHOW

Dobre vijesti iz Tokija: Subaru predstavlja dva udarna modela i 'ažuriranu' Imprezu

Subaru WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

Subaru WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Zaljubljenicima u istinsku ikonu reli sporta - Subaru Imprezu - ovaj autosalon mogao bi izmamiti širok osmijeh na lice najavom o posebnom izdanju njezinog nasljednika

Subaru je objavio da će na autosalonu u Tokiju predstaviti potpuno novu, drugu generaciju svog modela Levorg te sportski WRX STI EJ20 Final Edition Prototype. Na 46. Tokyo Motor Showu, koji se održava od 25. listopada do 4. studenoga, japanski će proizvođač poznat po sjajnim automobilima s pogonom na sva četiri kotača predstaviti, uz ova dva udarna modela, facelift verziju Impreza Sport 2.0i-S EyeSight i tri aktualna modela te Viziv Adrenaline Concept.

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

WRX STI EJ20 Final Edition

Zaljubljenicima u istinsku ikonu reli sporta - Subaru Imprezu - ovaj autosalon mogao bi izmamiti širok osmijeh na lice najavom o posebnom izdanju nasljednika Impreze, modelu WRX STI EJ20 Final Edition Prototype. Nažalost, ovo je i kraj proizvodnje EJ20 boxer motora, jer je Subaru najavio da će do kraja ožujka 2020. u povijest otići jedan od njihovih glavnih pogonskih agregata od predstavljanja 1989. godine.

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Sukladno tome, prestat će primati narudžbe za model WRX STI opremljen motorom EJ20, koji će se prodavati na japanskom tržištu do kraja ove godine. Posebno izdanje WRX STI EJ20 Final Edition, koje će biti predstavljeno na tokijskom salonu automobila, razvijeno je u znak sjećanja na povijest motora EJ20.

Pokrenut s prvom generacijom Legacyja 1989. godine, motor EJ20 korišten je u raznim modelima Subaru, a koristili su ga i trkaći automobili koji su se natjecali u svjetskoj klasi, poput Svjetskog prvenstva u reliju (WRC), utrke 24 sata Nürburgringa. EJ20 Final Edition sadrži posebne stavke, poput uravnoteženog motora EJ20 i zlatno obojanih BBS 19-colnih alu felgi u spomen na posljednji model koji koristi motor EJ20. No dobra je vijest da se WRX STI modeli s motorima EJ20 trenutno prodaju samo u Japanu. STI modele, koji se prodaju na prekomorskim tržištima poput Europe, pokreću različiti tipovi motora, a njihova proizvodnja će se nastaviti.

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

WRX STI EJ20 Final Edition Prototype

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Iako u ovome trenutku nisu poznati svi detalji oko motora na modelu WRX STI EJ20 Final Edition Prototype, pretpostavlja se da se radi od dvolitrenom četverocilindričnom turbobenzincu iz jačeg modela WRX STI Type S snage 308 KS (227 kW) pri 6400 o/min., uz najveći okretni moment od 422 Nm pri 4400 o/min. Prijenos snage na sva četiri kotača omogućen je 6-brzinskim ručnim mjenjačem.

Druga generacija Subaru Levorga

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Potpuno novi Levorg

Subaru će prvi put na svijetu predstaviti potpuno novu drugu generaciju Levorga. Originalni Levorg debitirao je 2014. godine. Iskoristivši u potpunosti prednosti svojih najnovijih tehnologija, Subaru predviđa 'budućnost u kojoj svi mogu uživati u vožnji u potpunosti po svojoj volji' s potpuno novim prototipom Levorg.

Subaru Levorg Prototype

Subaru Levorg Prototype

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Detaljne informacije o drugoj generaciji još nisu poznate, ali vjerujemo da će i dalje imati 1,6 litreni turbobenzinac snage 170 KS kao u prethodnom modelu, dok je za japansko tržište bio aktualan i najjači model 2,0 iz modela WRX STI snage 296 KS.

Impreza Sport 2.0i-S EyeSight facelift

Impreza Sport 2.0i-S EyeSight facelift

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Impreza Sport 2.0i-S EyeSight

Tri godine nakon predstavljanja peta generacija Impreze dobila je veliko ažuriranje, uključujući redizajnirani prednji branik i prednja svjetla, kao i poboljšane vozne performanse s preuređenim ovjesom. Uz standardni EyeSight Touring Assist preko linije, poboljšana je opća sigurnost Impreze.

Subaru XV Advance

Subaru XV Advance

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Subaru XV Advance

Kao crossover, Subaru XV integrira urbani dizajn vanjskog dizajna, mogućnosti vožnje bilo gdje i vrhunske sigurnosne performanse. S ovogodišnjim ažuriranjem Subaru će ponuditi više mogućnosti dotjerivanja Subarua XV, pogonskog e-boxer motora, pogonske jedinice koja kombinira Subaruov boxer motor s tehnologijom elektrifikacije. Ovaj motor 'donosi uživanje u raznim scenama', od gradske do grube vožnje na cesti, preko brzih reakcija i linearnog ubrzanja zahvaljujući potpori električne energije s električnog motora. Uz poboljšanu opću sigurnost, zahvaljujući standardnoj usluzi EyeSight Touring Assist, Subaru XV stekao je osjetno poboljšanje mogućnosti na cesti s ažuriranim X-MODE-a s dvije konfiguracije načina vožnje.

Subaru VIZIV Adrenaline Concept imali smo već prilike vidjeti u Ženevi ove godine

Subaru VIZIV Adrenaline Concept imali smo već prilike vidjeti u Ženevi ove godine

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Subaru VIZIV Adrenaline Concept

Subaru VIZIV Adrenaline Concept prvo je konceptno vozilo dizajnirano u okviru nove filozofije dizajna Bolder, koja hrabrijim naglaskom ističe ključne elemente Subaruovog dizajnerskog jezika. Kombinirajući uslužni program koji podržava aktivan stil života uz sposobnost vožnje izvan putova, a koji pruža užitak za putovanje bilo kamo, adrenalinski koncept VIZIV potiče um vozača da 'slobodno voze po majčici prirodi' te je prvi put predstavljen u Ženevi u ožujku ove godine. Naziv VIZIV izveden je iz fraze 'vizija za inovaciju'.

  • +6
  • +3

Subaru u Tokiju

Izvor: Promo fotografije / Autor: Subaru

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!