BANDIĆEV ROVINJSKI SHOW

Zbog Cvjetnog ću se šetati gol Jelačić placom

  • Autor: Bojan Stilin
  • Zadnja izmjena 19.09.2009 12:49
  • Objavljeno 18.09.2009 u 23:18
Milan Bandić Božo Skoko panel Rovinj

Milan Bandić Božo Skoko panel Rovinj

Izvor: tportal.hr / Autor: Maja Brkljač

Debata s temom 'Kako grad pretvoriti u top brand', održana u petak u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju, pretvorila se u jednoipolsatnu stand-up komediju čiji je glavni lik bio – pogađate – zagrebački gradonačelnik Milan Bandić

Premda su se ostali sudionici rasprave – Andrej Drapal iz slovenske PR agencije Pristop, Nazif Hasanbegović iz bosanskohercegovačke tvrtke CMC, povjesničar umjetnosti Feđa Vukić te moderator Božo Skoko – uistinu trudili parirati Bandiću, nenadmašni smisao za populističko lupetanje još je jednom odnio prevagu. Tristotinjak posjetitelja debate, naime, s odobravanjem je pozdravljalo svaku njegovu 'bravuru', za koje će, kao i uvijek, kasnije tvrditi da ih nikada i nigdje nije izgovorio. Spomenimo ih tek par:

Maja Brkljač/tportal.hr

Maja Brkljač/tportal.hr

Izvor: tportal.hr / Autor: Maja Brkljač

Milanove misli 21. stoljeća

'Trava na Wembleyju je zelenija od maksimirske, jer oni kose sedamsto godina, a mi 17. Prije smo kosili, ali se nije znalo tko za koga i zašto kosi travu.'

'Prag je grad brand. Ja kad odem tamo uvijek stanem u kolonu ljudi na Karlovom mostu i zamislim želju da me žena manje špota kad dođem kući nakon tri dana.'

'Za istraživanje New York Timesa da je Zagreb dosadan grad krive su Zagrepčanke. Njih ima više od Zagrepčana, pa neka se više trude.'

'Ustvari, Zagreb je dosadan grad, jer su ljudi umorni od dnevnog kapitalizma i dođu umorni s posla. I ja sam umoran, moram si naći neki lakši i manje zahtjevan posao.'

'Kladim se da će novinari i ostali koji su me napadali za Cvjetni trg uživati piti kavicu tamo. Ako nisam u pravu, gol ću se prošetati Trgom bana Jelačića.'

Ostatak rasprave pretežno se svodio na promišljanja o brendiranju određenog grada ili države. Čuli smo nekoliko naoko bizarnih, no zanimljivih teza – ilustrirajući koliko je stvaranje branda postalo paradoksalna rabota, Drapal, inače jedan od autora kampanje 'I Feel Slovenia', rekao je kako je najjednostavniji način brendiranja Slovenije baciti bombu na nuklearku Krško.

Hasanbegović
je usporedio ovaj slučaj s pokušajem brendiranja Sarajeva na kineskom tržištu kroz film 'Valter brani Sarajevo' te dodao kako turistički filmovi grada Sarajeva predstavljaju grad u puno boljem svjetlu nego što on zapravo izgleda.

Ukratko, debata s pretencioznom temom pretvorila se u možda i najveći show Weekend Media Festivala, barem onima željnima pitkog, ali populističkog pristupa. A zvijezda večeri počastila je novinare tek odgovorom na dva-tri ozbiljnija pitanja (o tome više sutra) prije nego je pobjegla na Bundek otvoriti Rujan fest.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi