UZ POGLED OD MILIJUN DOLARA

Prvi smo zavirili u novi, najpametniji splitski hotel

14.03.2017 u 19:08

  • +24

Cornaro Hotel u Splitu

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Ilija Veselica

Bionic
Reading

Monumentalna nekadašnja glavna pošta u samom srcu Splita ovog tjedna ponovno će otvoriti svoja vrata, no u nešto drukčijoj funkciji: Na mjestu raskošne glavne dvorane i poštanskih šaltera nalazi se recepcija, a bivši uredi temeljito su preuređeni u sobe i apartmane najnovijeg i najvećeg hotela u splitskoj gradskoj jezgri. Po viđenom, zaključit ćemo i da je - najpametniji

Samo nekoliko dana uoči svečanog puštanja u rad drugog dijela obiteljskog hotela Cornaro, koji će ovim proširenjem udvostručiti svoj kapacitet sa 78 na 147 soba i apartmana, tportal je dobio priliku uvjeriti se u razmjere pothvata poduzetničke obitelji Radović. Prije samo tri godine otvorili su boutique hotel s tek tridesetak soba u prostorima nekadašnjeg Studentskog centra, a potom su se polako širili na obližnje prostore i ovih dana napokon zaokružili kompleks nazvan po obližnjem srednjovjekovnom bedemu.

Antun Radović (71) u javnosti je poznat kao proizvođač vrhunskog pelješkog vina pod brendom Nikolica, no i kao vlasnik tvrtke Manas, koja zapošljava više od stotinu informatičara i razvija programe za brojne klijente diljem svijeta, među ostalim ugledne muzeje ili farmaceutske kompanije. Ova dva segmenta poslovanja spojena su tako što je razvijen niz aplikacija i za hotelski biznis, pa gosti Cornara na svojim pametnim telefonima ili iPadu - koji dobiju na korištenje - imaju uslugu conciergea i u svakom trenutku mogućnost rezervirati dodatne sadržaje ili informirati se o izvanpansionskoj ponudi u gradu. Interaktivni monitori i infokanali u samom hotelu u realnom vremenu obavještavaju o repertoaru kazališta, koncertnim programima, izletima ili sportskim događajima, dok svi hotelski gosti pomoću hashtaga konstantno nadopunjavaju 'društveni zid' svojim fotografijama i iskustvima u gradu i okolici. Njihov doživljaj je, tvrdi se, najfunkcionalniji marketing.

'Split i Dalmacija zastupljeni su doslovno u svakom kutku hotela - od jedinstveno uređenog interijera do atmosfere i gastronomske ponude, detalja poput Dioklecijanovog doručka i priča o srdeli, likera kojima su naši stari započinjali dan ili arancina koji ih dočekaju u sobama', objašnjava za tportal menadžerica hotela Ivana Klarić.

Cornaro je službeno kategoriziran s četiri zvjezdice, premda je mogao nositi i petu, no odlučeno je da se bolji efekt postiže nuđenjem vrhunske usluge iznad očekivanja. Otvoren je tijekom cijele godine s vrlo dobrom popunjenošću, i to isključivo individualnim gostima, mahom onima iz SAD-a i Velike Britanije koji traže smještaj u strogom centru grada i voljni su platiti noćenje po cijenama od 245 eura naviše.

Trip Advisor smjestio ga je na šest mjesto među 25 najboljih hotela u Hrvatskoj, a prošle godine dobio je i World Luxury Travel Award.

Proširenjem na nekadašnju poštu u pješačkoj zoni u Ulici kralja Tomislava, po projektu arhitektonskog studija Šverko&Šverk, hotel je zaokružio svoju ponudu: sada ima wellness i fitnes dvorane, veliki vinski bar, kongresnu salu sa 150 mjesta i manju s njih šezdesetak, ali i pravi pravcati trg na krovu, odakle puca spektakularan pogled na Dioklecijanovu palaču, splitsku luku i kompletnu širu gradsku jezgru.

Svečano otvaranje zakazano za ovaj četvrtak proteći će, najavljeno je, u potpuno splitskom tonu - od gastronomije do glazbe.