OBRT PERSONALIZIRANE DJEČJE MODE

Pronašla je odličnu biznis nišu: Šije i izrađuje rekvizite za krstitke

  • Autor: Jasna Ožanić
  • Zadnja izmjena 07.05.2016 22:31
  • Objavljeno 07.05.2016 u 22:31
  • +5
  • +2

Nelly - orginalni pokloni za razne prigodne

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Tijekom trudnoće s trećim djetetom odlučila je da se neće vraćati na radno mjesto na kojem je do tada bila. Krenula je u svoj posao, počela šivati haljinice za lutke, a kasnije kolekciju proširila i na posteljinu, svijeće i košuljice za krštenje. Klijenti su jako zadovoljni, posla ima, ali jedan od problema s kojim je, kao gotovo svi poduzetnici, imala problema jest hrvatska administracija, kaže Danijela Lončarić, vlasnica obrta Nelly

Ideja se rodila kada je shvatila da bi bilo puno ljepše imati posao koji bi mogla obavljati kod kuće kako bi više vremena mogla provoditi s djecom.

'Odlučila sam da se više neću vraćati na posao koji sam do tada radila i počela sam nešto sama doma šivati. Jedan od prvih projekata su bile haljinice za lutke, s čijom izradom sam počela 2007. i u početku sam ih prodavala po dječjim vrtićima. Kasnije sam krenula smišljati nove ideje i tu su nastajale i prve pidžame za curice i dečke. Tek nakon toga je krenula prodaja i šivanje', započinje svoju poduzetničku priču Lončarić.

Izrada od 30 minuta do tri sata

Ogledalca s likom anđela, drvene kutijice, košuljice za djevojčice i dječake, svijeće, personalizirane spavaćice samo su neki od proizvoda koje sama izrađuje. Za neke od njih ideju su dali današnji klijenti.

'Malo pomalo kupci su sami dolazili k meni i kroz svoje ideje usmjeravali me kojim bih proizvodom prvo trebala izaći na tržište. Ideju za jedan dio kolekcije dao mi je rođak koji je košuljicu za krštenje djeteta vidio u jednom izlogu tijekom šetnje gradom i rekao mi da bi bilo dobro da ih i sama krenem izrađivati', prisjeća se vlasnica obrta.

Izrada predmeta traje od pola sata, koliko joj je potrebno za krunicu, do tri sata za šivanje haljinice, a posla ima tijekom cijele godine, izuzev ljeta.

'Ljudi su jako zainteresirani, posebno u ovom razdoblju pa do lipnja, srpnja kada je vrijeme krstitki i sličnih slavlja. Preko ljeta je mala stanka, jer je i posla manje, ali onda ponovno u rujnu i listopadu kreću narudžbe i prodaja. Što se tiče zadovoljstva klijenata, ono ne izostaje, jer se ne sjećam loših komentara ili pritužbi. Jedino što mi se znalo dogoditi je svijeća koja je malo tanja, pukne u transportu, ali se to riješi slanjem nove', objašnjava Lončarić.


Pravi dokaz da svoj posao radi dobro i vodi u pravom smjeru je i poruka jedne zadovoljne klijentice. 'Hvala vam. Iznimno ste profesionalni, uslužni i ljubazni, što je danas rijetko i svakako ću vas preporučiti dalje. Želim vam puno posla, jer osobe kao vi to zaslužuju. Nemojte ništa zamjeriti što je ovo izvan granica profesionalnog, ali nisam se mogla suzdržati. Svakako ću vam javiti je li paket stigao', piše klijentica Maja.

Pristupačne cijene

Napominje kako joj je tijekom pokretanja posla najviše problema stvarala administracija, odnosno izostanak ikakve podrške.

'Danas je u Hrvatskoj jako teško pokrenuti posao. Uglavnom kao poduzetnik nemate nikakvu podršku od institucija, ne dobivate sve informacije nego ih saznajete usput dok rješavate potrebnu dokumentaciju. Na kraju vas sve to i lupi po džepu. Iako kreneš u nešto što voliš i želiš, teško je i nemoguće predvidjeti što vam se može dogoditi s poslom', kaže ova poduzetnica.

No usprkos svemu, njezin posao je zaživio i dobro se razvija. A cijene? One su prilagođene trenutačnom stanju u državi.

Kaže kako klijenti trenutačno najviše naručuju košuljice i svijeće za krštenje, a sada nema u planu izradu novih proizvoda, jer kaže da se to ne planira nego stvara u hodu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!