IPRA Golden World Awards

Prestižna svjetska nagrada MUP-ovoj kampanji 'Kad sigurno voziš, sigurno stižeš'

30.07.2021 u 10:37

Bionic
Reading

Za kampanju "Kad sigurno voziš, sigurno stižeš", agencija Abeceda komunikacije dobila je prestižnu svjetsku komunikacijsku nagradu IPRA Golden World Awards 2021., u kategoriji "country, region and city"

Riječ je o kampanji Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, a nagradu je dodijelilo Međunarodno udruženje za odnose s javnošću (International Public Relations Association- IPRA).

Marina Bolanča iz Abeceda komunikacije rekla je da im je primiti tako veliku nagradu prije svega iznimna čast, ali i potvrda da stvarno rade dobar posao sa svrhom.

"Htjeli smo napraviti kampanju koja bi dirnula i one najhrabrije, najstaloženije i najčvršće osobe. Imali smo sreću da smo surađivali s klijentom koji je bio potpuno otvoren prema novim idejama i načinima komunikacije. Vjerujemo da je upravo to prepoznao i IPRA-in žiri i da smo iz tog razloga i dobili ovu važnu nagradu“, istaknula je Bolanča.

Emotivna, snažna i poučna kampanja „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ već je nagrađena ovogodišnjim HUOJ Grand PRixom prema ocjeni domaćeg žirija u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, dok je, prema ocjeni međunarodnog žirija, osvojila drugo mjesto u kategoriji društveno odgovornog poslovanja.

Iz Abeceda komunikacije smatraju da se, osim brojnim priznanjima, uspješnost kampanje može mjeriti i konkretnim i važnijim rezultatom - prometne nesreće s ukupno nastradalima smanjile su se za 31 posto, od čega su se nesreće sa smrtnim ishodima smanjile za 50 posto, a s ozlijeđenima 30,2 posto.

Međunarodno udruženje za odnose s javnošću - IPRA, vodeća je globalna mreža stručnjaka za odnose s javnošću. IPRA Golden World Awards za izvrsnost u odnosima s javnošću osnovana je 1990. te svake godine slavi izvanredna postignuća globalnih komunikacijskih profesionalaca. IPRA Golden Awards for Excellence svake se godine dodjeljuju profesionalcima u odnosima s javnošću za projekte koji se ističu originalnošću, relevantnošću, postavljenim ciljevima, kreativnosti i vidljivošću postignutih rezultata.

Abeceda komunikacije, agencija je za komunikacijski konzalting koja posluje od 2012., članica je Global Comm-a i donosi globalnu ekspertizu s primjenom na lokalnim tržištima Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine, stoji u priopćenju.