pravila i uvjeti

Kupili ste kartu, a kompanija vas ipak ne pušta da se ukrcate u avion? Provjerili smo smije li to napraviti i iz kojih razloga

  • Autor: Ivana Ivandić
  • Zadnja izmjena 31.07.2019 19:03
  • Objavljeno 31.07.2019 u 19:03
Ilustracija

Ilustracija

Izvor: Cropix / Autor: Boris Kovacev / CROPIX

Putnici koja je trebala putovati avionom španjolske aviokompanije Vueling s Balearskih otoka u Barcelonu prošli tjedan odbijen je ukrcaj jer nije bila prikladno odjevena. Putnica je nosila suknju i bodi, kako ona tvrdi, dok su zaposlenici aviokompanije rekli da je riječ o kupaćem kostimu. Aviokompanija se kasnije izjasnila da razlog nije bila odjeća, već ponašanje putnice, pa smo pitali hrvatsku nacionalnu aviokompaniju iz kojih razloga mogu zabraniti ukrcaj u avion

Kao navode iz Croatia Airlinesa, svaka aviokompanija samostalna je u određivanju uvjeta i pravila za prihvaćanje putnika na let, odnosno uskraćivanje njihova ukrcaja u zrakoplov, te dodaju da zasad nemaju propisana pravila o odijevanju putnika.

Sva pravila nalaze se u Općim uvjetima prijevoza, kako objašnjavaju, pa je dobro prije putovanja provjeriti pravila određene aviokompanije.

Pravo uskraćivanja prijevoza ova aviokompanija ima u slučajevima u kojima prijevoz putnika ili njegove prtljage može ugroziti ili utjecati na sigurnost, zdravlje ili udobnost ostalih putnika ili posade te ako je putnik pod utjecajem alkohola ili droge.

Zatim, ako putnik nema potrebne dokumente, putna karta je krivotvorena ili nezakonito pribavljena, nije platio prijevozninu te odbija sigurnosni pregled, potom zbog nedoličnog ponašanja na prethodnim letovima, pa prijevoznik ima razloga vjerovati da se takvo ponašanje može ponoviti, te pogrdnog i uvredljivog ponašanja, uključujući prijetnje posadi i zemaljskom osoblju.

  • +33
  • +30

Zračna luka Franjo Tuđman

Izvor: Cropix / Autor: Boris Kovacev / CROPIX

Nadalje, ako je putnik počinio prekršaj ili kazneno djelo za vrijeme prijave za let ili prilikom ukrcaja u zrakoplov ili u zrakoplovu te se nije na vrijeme prijavio za let ili je propustio doći na vrijeme na boarding gate.

Također, putnici koji smatraju da je zabrana ukrcaja bila nepravedna ili pretjerana mogu se žaliti i tražiti odštetu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!