svjetska turistička burza

Hrvatska turistička zajednica novi spot promovira u Londonu

04.11.2017 u 08:26

Bionic
Reading

Promocija novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ) te brojni radni sastanci sa britanskim i globalnim touroperatorima, avio prijevoznicima i drugim poslovnim partnerima obilježit će nastup Hrvatske na ovogodišnjoj Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu od 6. do 8. studenoga

WTM (World Travel Market) u Londonu jedna je od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, na kojoj se predstavlja više od lanjskih 5.500 izlagača iz 180 zemalja svijeta, i koja očekuje više od 50 tisuća turističkih i profesionalaca iz povezanih industrija, kao i brojne stručnjake, analitičare i novinare, koji će moći čuti najnovije trendove i procjene za turizam, ali i dogovarati konkretne poslove i suradnje, čija se vrijednost ugovora procjenjuje na više od 2,8 milijardi funti.

Neke od ključnih tema na WTM-u idući tjedan bit će održiv i 'zeleni' razvoj turizma, pri čemu će se posebno predstaviti Slovenija, te s time povezana i pojava 'overtourism' ili prekomjerni turizam, koji je ove godine eskalirao u nekim zemljama i u fobije od turizma, potom rastuća važnost hrane i gastro ponude u turizmu, jačanje utjecaja avio linija na destinacije...

Nositelj hrvatskog nastupa na WTM-u je tradicionalno HTZ, na čijem će se izložbenom prostoru predstaviti i još 25 suizlagača, tvrtki i turističkih zajednica, koji će također s partnerima 'loviti' svoju priliku na britanskom i svjetskom turističkom tržištu za nove poslove, kao i ostali hrvatski izlagači i profesionalci na zasebnim štandovima, poput Atlasa i drugih.

Uoči WTM-a iz Glavnog ureda HTZ-a se doznaje da će ove godine koncept nastupa biti sličan lanjskom, pri čemu direktor tog ureda Kristjan Staničić novi izgled/dizajn štanda najavljuje od iduće godine u ožujku na svjetskoj burzi ITB u Berlinu.

"Na WTM-u HTZ će na štandu organizirati susret 'cheese and wine' te tom prilikom premijerno prikazati novi promotivni spot HTZ-a. Očekujemo oko 200 uzvanika, domaćih i stranih partnera te novinare, za koje smo pripremili i sažetak novosti i planova za 2018.", najavljuje Staničić.

Dodaje da su dogovoreni i brojni sastanci tijekom WTM-a s predstavnicima najvećih touroperatora i aviokompanija, poput TUI-ja, Thomasa Cooka, British Airwaysa Jet2coma, EasyJeta, Sage i drugih, koje drži vrlo važnim za turistička kretanja u Hrvatskoj i s UK i s globalnog tržišta.

Naglasak u razgovorima će biti jačanje aviolinija, jer je jedan od glavnih ciljeva HTZ-a pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne avio destinacije s bogatom ponudom u pred i posezoni, kaže Staničić.

"Iduće godine na tržištu UK-a planiramo aktivnosti na razini ovogodišnjih, uz određena povećanja sukladna ukupnom budžetu HTZ-a te da je riječ o tržištu sa znatnim potencijalom daljnjeg rasta. Naime, odlični rezultati turističkog prometa s porastom dolazaka od 26 posto i noćenja britanskih turista od 25 posto ove godine u deset mjeseci, ali i informacije koje stižu od važnih partnera, dokazuju da aktivnosti na tom tržištu daju izvrsne rezultate, a po potrebi ćemo kreirati i dodatnu promociju", naglašava Staničić, otkrivajući kako procjene govore da ćemo i iduće godine s tog tržišta zadržati pozitivne trendove.

Novi promotivni spot kojeg će HTZ predstaviti na WTM-u sniman je na različitim, prepoznatljivim hrvatskim lokacijama, te u njemu sudjeluje deset svjetski poznatih i slavnih osoba, sportaša i umjetnika iz Hrvatske.

Spot je režirao Nevio Marasović, a partner je HTZ-u u tom projektu agencija BBDO Zagreb, dok je ideja spota dodatno pozicioniranje Hrvatske na međunarodnom tržištu putem poznatih i uspješnih osoba, a vezano i za velike sportske događaje u idućoj godini, poput Zimskih olimpijskih igara u Koreji, Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji i Europskog rukometnog prvenstva u Hrvatskoj.

Spot promovira hrvatske destinacije i ponudu koja nije vezana samo za sunce i more, nego i za kulturu, povijesnu baštinu, enogastronomiju, aktivni odmor, nautiku, prirodne ljepote i druge segmente, ističu iz Glavnog ureda HTZ-a. Dodaju i da su svi akteri spota sudjelovali besplatno te da taj projekt ima i humanitarni karakter. HTZ će, naime, osigurati 500 tisuća kuna za humanitarne svrhe.