kampanjA u 20 zemalja

DPDgroup predstavlja #TheLawsOfDelivery

11.05.2018 u 12:17

Bionic
Reading

DPDgroup predstavlja prvu paneuropsku digitalnu komunikacijsku kampanju u 20 zemalja kojom se prezentira svakodnevni život e-kupaca

  • 100% online komunikacija
  • 8 epizoda, u trajanju od 6 ili 20 sekundi
  • Ciljana publika: e-kupci 18-39 godina, oko 75 milijuna ljudi u Europi
  • Prikazana u 20 zemalja kroz period od 4 ili 8 tjedana 4 to 8 weeks
  • 17 jezika
  • Humorističan ton
  • Početak: 23. travanj 2018.
  • Otkrijte 'The Laws of Delivery' kampanju: https://lawsofdelivery.dpd.com/hr-hr/

Fokus na e-kupcima i milenijalcima

'DPDgroup je zasigurno dostavni stučnjak na polju e-commercea, a broj dostavljenih paketa dnevno premašuje 4,8 milijuna. Ova kampanja novi je način započinjanja konverzacije s primateljima paketa, koji će se uz to i zabaviti' – Snježana Stanić, Regionalna voditeljica marketinga i odnosa s javnošću tvrtki DPD Croatia i DPD Slovenija.

Zaista, e-kupci su u središtu ove kampanje, a njih je čak 75 milijuna u 20 europskih zemalja u dobi između 18 i 39 godina. Pogotovo veliki kupci koji predstavljaju jednu trećinu europskih e-kupaca i rade čak 86% [1] online nadrudžbi te imaju značajan utjecaj na poboljšanje procesa dostavnih usluga.

S napretkom e-commercea i digitalizacije, korisnici imaju sve više kontrole nad svojim narudžbama, ali i na dostavu. Fleksibino, prikladno i od povjerenja dostavno iskustvo je ključno za online kupovinu. E-kupci danas očekuju inovativna dostavna rješenja – praćenje paketa u stvarnom vremenu, fleksibilno dostavno vrijeme, planiranje ili promjena termina dostave.

Upravo se ovom kampanjom naglašavaju svi servisi koje je DPDgroup razvila kako bi olakšala online kupovinu: Predict, Pickup, Follow My Parcel i Live Tracking.

100% digitalna kampanja

Nova kampanja DPDgroup je 100% digitalna i uklapa se u medijsku konzumaciju velikih e-kupaca na društvenim mrežama, e-shopovima, kao i na drugim online platformama.

Cilj cijelog projekta je kroz kratku, upečatljivu i humorističnu seriju videa, koji prikazuju dnevna iskustva potrošača, doprijeti do moderne publike i izgraditi svijest o servisima DPDgroup.

Kampanja nosi ime 'The Laws of Delivery' ili 'Zakoni dostave', a na društvenim se mrežama može pratiti putem #LawsOfDelivery.

DPD Croatia će od ukupno osam epizoda, na svojim društvenim mrežama i službenoj web stranici promovirati njih pet koje najbolje odgovaraju domaćem tržištu.

Paneuropska kampanja s naglaskom na humor

Prva paneuropska kampanja koju je pokrenula DPDgroup, provodi se u 20 [2] zemalja od 23. travnja do sredine lipnja.

Kampanja je pokrenuta zajedničkom suradnjom lokalnog i globalnog komunikacijskog tima, a njome rukovodi komunikacijska agencija Supper iz Pariza. Zakup medijskog prostora povjeren je Starcomu, medijskoj i komunikacijskoj agenciji koja posjeduje urede diljem svijeta. 

Kako bi se realiziralo ukupno osam 'The laws of Delivery' epizoda, DPDgroup angažirala je britanskog redatelja, Simona Levenea.

'Volim kada su uloge stvarne i kada se svi njima možemo poistovjetiti. Taj faktor je uvijek bitan – da se osobno možemo povezati s karakterima, kao i da se prepoznajemo u njima. Osmišljeno je osam svakodnevnih situacija u kojima dostava paketa može proći po zlu, a u kojima su  te situacije lagano preuveličane u humoristične svrhe', objasnio je Levene nakon snimanja epizoda u kojima su sudjelovao tim od četiri internacionalih glumaca.

[1] Izvor: Istraživanje E-shopper barometer, provedeno od Kantara TNS i DPDgroup u 22 zemlje u  kojem je sudjelovalo 24,871 ispitanika 

[2] Belgija, Hrvatska, Češka Republika, Estonija, Francuska, Njemačka, Mađarska, Irska, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugal, Rusija, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švicarska i UK