Zynga se želi riješiti Facebooka

Zynga se želi riješiti Facebooka

12.10.2011 u 11:34

Bionic
Reading

Tvrtka koja je stvorila FarmVille i brojne druge igre želi stvoriti i svoju platformu online te ukloniti popularnu društvenu mrežu kao posrednika

Zynga je predstavila brdo novih igara i uslugu baziranu na internetu koja ukazuje na novu tvrtkinu poslovnu strategiju - stvaranje platformi za društvene igre, piše SF Gate

Novi naslovi uključuju igru potrage Hidden Chronicles te Dream Zoo, igru za prijenosne uređaje u kojoj stvarate virtualni zoološki vrt, skupljajući žirafe u duginim bojama i električno zelene slonove.

Među novim igrama je, recimo, bingo, kojim se želi privući slična vrsta igrača poput onih koji igraju poker i FarmVille, igre koje su proslavile Zyngu.

Poker je dobio prijenosnu inačicu, a FarmVille Express verziju za Facebookovu aplikaciju za iPad.

Tu je i mobilna inačica igre Words With Friends, kao i grafikom bogata CastleVille, koja ponudu pokušava približiti online igrama poput Blizzardove World of Warcraft.

No važnija novost je nova strategija. Oslanja se na projekt nazvan Zynga Direct, koji opisuju kao platformu za izravan odnos s potrošačima, na webu i prijenosnim uređajima.

Zynga je također djelomično otkrila i projekt Z, što bi trebao biti online servis za igre. Kad se pojavi, što bi trebalo biti uskoro, omogućit će pristup svim Zynginim igrama s jednog mjesta.

Moći ćete se početi igrati na Facebooku i potom nastaviti koristiti Z. Ipak, svejedno ćete se morati prvo ulogirati na Facebook.

U pripremi je Zynga Casino, site koji će omogućiti instant pristup igrama poput pokera i binga.

Zyngine igre igra oko 230 milijuna ljudi diljem svijeta, a stvaranjem svoje platforme želi se riješiti Facebookova željeznog stiska.

Naime, tvrtka Marka Zuckerberga uzima joj trećinu prihoda ostvarenih na toj društvenoj mreži. Razumljivo je, stoga, zašto želi imati vlastitu platformu, naročito ako se ima u vidu da se sprema na skoru javnu ponudu dionica.

Zbog istog razloga se sve više okreće igrama na mobitelima i drugim prijenosnim uređajima, iako na tom području tek treba ugrabiti značajniji tržišni udio.