znanstveni eksperimenti

[VIDEO] NASA objavila impresivne fotografije i pokazala nam što po cijele dane rade astronauti Međunarodne svemirske postaje

29.12.2022 u 12:24

Na Međunarodnoj svemirskoj postaji astronauti se neprekidno nalaze već više od 10 godina, a NASA nam je sada pružila uvid u ono što rade u zemljinoj orbiti na visini između 278 i 460 kilometara od površine Zemlje

Kružeći između 278 i 460 kilometara iznad Zemlje, Međunarodna svemirska stanica ISS ugostila je brojne nove astronaute, izvedeno je 12 svemirskih šetnji, postaja je izbjegla opasne svemirske krhotine i doživjela ozbiljno curenje iz usidrene letjelice.

Astronauti na ISS-u uživaju u prekrasnim pogledima, no stanovnici ove orbitalne ispostave većinu vremena provode radeći na znanstvenim eksperimentima u uvjetima mikrogravitacije.

Samo nekoliko dana prije kraja 2022., NASA je objavila video koji prikazuje fotografije nekih znanstvenih istraživanja koja su se odvijala na ISS-u u posljednjih 12 mjeseci.

53 godine od slijetanja misije Apolo 12 na Mjesec Izvor: Profimedia / Autor: AFP / AFP / Profimedia

Fotografije uključuju NASA-inu astronauticu Kaylu Barron, koja je stigla na stanicu u studenom 2021. prije nego što se vratila kući u svibnju. Tu je i slika istraživanja FLUIDICS-a, za koje NASA kaže da bi moglo pomoći u poboljšanju satelitskih sustava goriva, dok bi u isto vrijeme rasvijetlilo naše razumijevanje načina na koji funkcioniraju Zemljini oceani.

‘Protekle godine svemirske letjelice prevozile su posadu iz cijelog svijeta do i od svemirske postaje ISS, gdje su sudjelovali i podržavali stotine znanstvenih istraživanja i tehnoloških demonstracija", naveli su iz NASA-e. "Od postavljanja CubeSata do proučavanja dinamike tekućina u svemiru, orbitalni laboratorij proširio je svoje nasljeđe znanosti i otkrića za dobrobit čovječanstva.’