E-MAIL

Ultimativni vodič za Gmail: Imamo sve savjete koji će vam ikad trebati

4/14

Koristite li oznake? Trebali biste

Oznake (labels) su srce Gmailova sustava za organizaciju poruka. Nakon što je kompanija prvi put pokrenula svoju uslugu za e-mail velik broj ljudi usporedilo je Google s Outlookom i Gmailove oznake s Outlookovim mapama. Vrlo su slične i rade više-manje istu stvar. Većina korisnika stoga smatra da je termin oznaka bio ništa drugo nego marketinški trik.

Doduše, oznake su drukčije. Rade kao tagovi, a ne kao mape te svrstavaju poruku u kategoriju kao što to šarene naljepnice rade s pravom papirologijom. Upravo zato svaka poruka može imati više naljepnica, što znači da pretraga za njom može biti puno, puno preciznija.

Dobar primjer bila bi naljepnica 'Posao', kojom možemo povezati sve poslovne poruke. Ako dobivamo poruke od više poslodavaca ili ureda, moguće je dodati još oznaka koje dodatno olakšavaju posao razvrstavanja.

Koristite li oznake? Trebali biste

Koristite li oznake? Trebali biste

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prethodna slika Sljedeca slika
Pripremili smo ultimativnu kolekciju savjeta za korisnike Gmaila, u kojoj ćete garantirano pronaći trik koji će pomoći i vama