ZIPOV MASTER CLASS

Startupovi moraju znati što žele

25.11.2016 u 15:11

Bionic
Reading

U Zagrebačkom inkubatoru poduzetnišva predavanje je, u sklopu serije Masterclass, održao Yonatan Raz-Fridman, serijski poduzetnik i suosnivač Kano Computinga

Kano Computing proizvodi popularni računalni set pomoću kojeg bilo tko, bilo gdje može krenuti učiti kodirati i izrađivati računala. Broje dvije uspješne kampanje na Kickstarteru i osim što su upravo dosegli prodaju od 100 tisuća komada, ušli su i u veliki američki maloprodajni lanac Toys 'R' Us.

Kao izvršni direktor Kano Computinga, Raz-Fridman je bio ključan u dizajnu i razvoju cijelog portfelja proizvoda, u uspostavljanju operacija koje su omogućile da Kano dostavi proizvoda kupcima u preko 80 zemalja, kao i u izgradnji ambicioznog i predanog multinacionalnog tima te osiguravanju 19 milijuna dolara investicija.

Okupljenima u ZIP-u je, između ostalog, objasnio na primjeru suradnje s medijima kako se u biti sve svodi na dobre odnose s vanjskim partnerima. 'Svi oni žele biti dio uspješne priče, a ne primjerice saznati za vašu kampanju na Kickstarteru dan ili dva nakon početka iste', rekao je.


Objasnio je i kako je došao do dogovora o distribuciji proizvoda s Toys 'R' Us. Za to je bila potrebna određena sigurnost u ono što govori ali i mogućnost da stane iza toga, kao i svjesnost o točno onome što (ne) želi (recimo, nije pristajao na mogućnost vraćanja proizvoda koje Toys 'R' Us otkupe).

Ivo Špigel iz ZIP-a najavio je kako će idući Master Class biti održan u četvrtak, 8. prosinca, a gostovat će Erik Bovee, osnivač i partner u Speedinvestu, fondu rizičnog kapitala za tehnološke kompanije u ranoj fazi razvoja iz centralne i istočne Europe. Speedinvest je ujedno i ZIP-ov partner.