ŠTO NAKON SELFIJA?

SoMo Borac donosi pet Instagram trendova koji tek stižu

25.08.2015 u 08:08

Bionic
Reading

Što nakon selfija? Odgovor daje SoMo Borac, nagrada koja se dodjeljuje svake godine na Weekend media festivalu, a koju organiziraju agencije 404 i Jasno i glasno

Korištenje Instagrama sve više raste, pogotovo među mlađom populacijom, a postao je omiljen i među tvrtkama kao još jedan način dosega njihove publike. Kontinuirano se nameću novi trendovi koji se brzo prihvaćaju i još brže mijenjaju. Do sada smo se na Instagramu nagledali zaista svega, a još više nas i očekuje. Hoće li Instagram i dalje ispunjavati očekivanja koja postavljaju korisnici društvenih mreža? Donosimo vam kratki pregled samo dijela onoga što možemo uskoro očekivati:

1. Nakon selfie slika - selfie video - selfie, belfie, usie, helfie, welfie, drelfie, shelfie... možemo ih nabrajati u nedogled, postali su apsolutni hit. Naravno, ljudi smo i uvijek želimo nešto više i drugačije, treba znati kako se istaknuti u gomili. Nakon fotografiranja samih sebe u svakakvim mogućim (ponekad i bizarnim) situacijama, zašto ne bi snimili sami sebe dok šetamo gradom, pijemo kavu ili vježbamo u teretani i podijelili to sa cijelim svijetom?


2. Instagram postaje stock photo agencija - Instagram polaže sva prava na fotografije koje ljubitelji ove društvene mreže dijele sa svojim sljedbenicima i svijetom. Instagram naše fotografije može koristiti i prodavati (pa čak i u oglašivačke svrhe). Hoće li to ovu društvenu mrežu pretvoriti u stock photo agenciju?

3. Streaming kao konkurencija Periscopeu - Već neko vrijeme popularan je nofilter hashtag, a sve više se umjesto slika objavljuju kratki video zapisi. Slika govori tisuću riječi, a video... pa puno više. Streaming videa na Instagram, bez editiranja, dotjerivanja i dodavanja filtera, omogućio bi dijeljenje realnog pogleda na svijet, zanimljivu situaciju ili važni događaj u trenutku kada se događa.

4. Moguće su nove zabrane - Nedavno nas je Instagram iznenadio viješću o zabrani dijeljenja fotografija hrane iz restorana zbog kršenja autorskih prava kuhara. U slučaju da se nađete u fancy restoranu u Njemačkoj, dijeljenje slike s hashtagom #foodporn moglo bi biti ilegalno. Hoće li se taj trend širiti dalje i tko će sve slijediti primjer njemačkih kuhara? Ako hoće, sigurno će donijeti mnogo pomutnje među korisnike ove društvene mreže uz mnogo upitnika iznad glave.

5. Oglašavanje na Instagramu će se proširiti, i to uskoro - ono što svi očekujemo i o čemu se u zadnje vrijeme puno govori je mogućnost oglašavanja tvrtki na Instagramu. Ta mogućnost otvara mnoge opcije posebno za male tvrtke i obrte te startupe koji ne raspolažu velikim budžetom, a na ovaj način mogu se predstaviti i približiti svojoj publici - slikom i videom. U kojem god trenutku da nam stigne - dočekat ćemo ga s veseljem.

SoMo Borac dodjeljuje nagradu i u kategoriji SoMust Have u kojoj se traži najbolji nastup na 'malim' društvenim mrežama poput Instagrama. O SoMo Borcu doznajte više ovdje