ZUCKERBERG TRAŽI

Pustite klince na Facebook!

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 25.05.2011 16:12
  • Objavljeno 25.05.2011 u 14:27
Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg

Izvor: Sipa Press / Autor: Sipa

Mlađima od 13 godina trebalo bi biti dozvoljeno korištenje Facebooka, smatra Mark Zuckerberg, koji namjerava zatražiti skidanje navedenog zakonskog dobnog ograničenja

Zuckerberg je uvjeren da su obrazovne prednosti koje korištenje Facebooka donosi tolike da bi i djeci trebao biti dozvoljen pristup, piše The Telegraph.

Facebook trenutno dnevno zatvara oko 20 tisuća korisničkih računa čiji su vlasnici premladi.

Prijedlog osnivača i direktora najpopularnije svjetske društvene mreže već je naišao na protivljenje među američkim konzervativcima, koji ga smatraju vrlo neodgovornim. Prema njihovom mišljenju, potrebno je veći naglasak staviti na povećanje sigurnosti, medijsku pismenost i online obrazovanje.

Ograničenje o kojem je riječ vrijedi u Sjedinjenim Državama zahvaljujući Zakonu o zaštiti dječje privatnosti online, koji je 1998. godine postao savezni zakon.

U drugim zemljama situacija nije ista. U Velikoj Britaniji, primjerice, to nije regulirano zakonom, dok je u Španjolskoj granica postavljena na 14 godina. U obje zemlje, doduše, vrijede Facebookovi uvjeti korištenja, prema kojima je dozvoljena dob postavljena na 13.

Prema podacima organizacije America's Consumer Reports, 7,5 milijuna od ukupno 600 milijuna Facebookovih korisnika mlađe je od 13 godina. U Facebooku tvrde da je veliki broj tih korisničkih računa otvoren uz znanje i pristanak roditelja ili su ih oni sami otvorili za svoju djecu.

Facebook je već bio kritiziran zbog toga što nije uspješno provodio vlastitu politiku koja djeci brani korištenje sitea. Američki Child Exploitation and Online Protection Centre prošle je godine objavio kako se broj prigovora zbog pedofila i nasilja prema djeci na Facebooku učetverostručio.

Facebook je zbog toga uveo niz poboljšanja u nadzor privatnosti, kao i intenzivirao program u sklopu kojeg radi s učiteljima.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi