TEHNO SAVJETI

Ostali ste bez interneta? Vratite ga uz pet učinkovitih metoda

2/5

Provjerite mrežnu karticu

Ako mislite da problem leži u mrežnoj kartici, pokrenite devmgmt.msc pomoću Run aplikacije koju pokrećete pritiskom na Start, upisivanjem Run i pritiskom na Enter.

Ovim ćete otvoriti aplikaciju Device Manager.

U Device Manageru proširite stavku mrežnih adaptera klikom na Network Adapters i potražite uskličnike. Ako se uskličnik nalazi pored vaše aktivne mrežne kartice ili adaptera, kliknite na njega desnim klikom i deaktivirajte ga odabirom opcije Disable device.

Pričekajte oko dvije minute te nakon toga desnim klikom odaberite mrežni adapter i opet ga uključite stavkom Enable.

Nakon što se kartica ponovno pokrene, provjerite je li uskličnik još tamo. Ako je, opet provjerite internet vezu. Ako se problem nije popravio, moguće je da nešto nije u redu sa samim hardverom. Pokušajte ponovno pokrenuti računalo, pa ako čak ni to ne popravi situaciju, odnesite PC na servis.

Ako u drugu ruku nemate uskličnik pored vašeg mrežnog adaptera, prebacite se na iduću sliku u našem vodiču-galeriji.

Provjerite mrežnu karticu

Provjerite mrežnu karticu

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: NN

Prethodna slika Sljedeca slika
Donosimo vam pet koraka uz koje ćete moći provjeriti vašu internetsku vezu, računalo i modem te otkloniti kvar u minimalnom zamislivom roku