FOTOSOFIA DAY

Modna fotografija kroz objektive 15 fotografa

11.03.2014 u 11:57

Bionic
Reading

Zagrebački Arena Centar pretvorio se u subotu, 8. ožujka 2014. u pravu modnu arenu gdje je svoje vještine prikazalo 15 fotografa, sudionika drugog Fotosofia Day fotoseminara pod vodstvom Damira Hoyke. Fotosofia Day jednodnevno je izdanje istoimenog sedmodnevnog seminara, koji će se krajem lipnja održati po deveti put.

Jednodnevno izdanje koncipirano je na način da se zainteresiranima za buduće Fotosofia aktivnosti pruži mogućnost doživljaja Fotosofia načina edukacije i suradnje svojstvene Hoykinim fotosofima.

'Težište Fotosofia Daya u Arena Centru stavili smo na modnu fotografiju, što je bila logična ideja budući da projekt realiziramo u centru s velikim brojem dućana vezanih uz modu. Uspjeh u tom prvom koraku, spajanju ideje i lokacije, uvijek je presudan za glatko odvijanje projekta. Osim atraktivnih pozadina, seminaristi su ondje dobili i odjeću za snimanje teme 'Fashion Editorial', modnu reviju za temu 'Fashion Show' te modno zanimljive prolaznike koji su se pokazali kao raspoloženi modeli za temu 'Street Fashion'', rekao je Hoyka koji je za ovaj Fotosofia Day izabrao djevojke i mladiće iz Splita, Crikvenice, Ivanca, Velike Gorice, Osijeka, Varaždina, Čepina, Bjelovara, Zagreba, pa čak i iz Sarajeva.

Poseban izazov seminaristima bilo je snimanje teme 'Street Fashion' u kojoj su seminaristi trebali slučajnog prolaznika pridobiti da im pozira za fotografiju.

'Seminaristima to nije bio samo fotografski već i psihološki izazov. Naime, kad prilaziš nepoznatom čovjeku, imaš jedva nekoliko sekundi da ga pridobiješ za snimanje. Zanimljivo mi je poslije bilo čuti iskustva nekolicine koja je, nakon prvih nekoliko neuspjelih pokušaja, hitro promijenila taktiku u smjeru koji je donio odlične rezultate,' objasnio nam je Hoyka.

Hoykinim seminarom i fotografijama koje im ostaju na korištenje zadovoljni su i domaćini kojima se posebno dopala raznolikost izričaja petnaestero fotografa.

'Bila nam je čast ugostiti petnaest mladih i talentiranih fotografa koji su nas oduševili svojom motiviranošću i strašću prema fotografiji. Rezultat ove suradnje je niz izvanrednih modnih fotografija koje ćemo uskoro s ponosom objaviti u našem magazinu,' rekla nam je Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra. 'Smatram da je Fotosofia odličan primjer susreta biznisa, mode i umjetnosti koji svim sudionicima donosi dodatnu vrijednost, ali i zadovoljstvo.'

Uskoro će biti otvoren natječaj za seminariste sedmodnevne Fotosofije, a o tome, kao i o fotonatječaju 'Hrvatska - jednostavno lijepa' koji počinje 15. ožujka i otvoren je za sve fotografije koje na bilo koji način prikazuju ljepote hrvatske, detalji će biti objavljeni na www.fotosofia.info