RED SCARLET

Holivudska kamera za potrošačko tržište

  • Autor: G. M.
  • Zadnja izmjena 01.12.2009 14:12
  • Objavljeno 01.12.2009 u 11:41
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Proizvođač digitalne kamere kojom se snimaju najnoviji holivudski hitovi, RED Digital Cinema Camera Company, službeno je najavio kameru za potrošačko tržište i nazvao je RED Scarlet

RED One se zbog relativno niske cijene nametnuo kao izbor svakog redatelja današnjice koji svoj film želi snimiti u digitalnom obliku. Od svibnja sljedeće godine će i svaki amater sa željom za snimanjem kvalitetnog videa moći u slobodnoj prodaji kupiti proizvod tvrtke RED Cinema. Tada bi trebala započeti prodaja kamere nazvane Scarlet.

RED-ove kamere su poznate po modularnosti pa će takva biti i Scarlet, a jedna od glavnih odlika jest mogućnost izmjene dijela kamere koji sadrži svjetlosni čip. Taj dio RED naziva 'mozak' (brain). Povrh toga će korisnik moći kupiti adaptere za postavljanje raznoraznih objektiva na kameru te dodatke kao što su razni sustavi za pohranu videa, daljinski upravljač, dodatne baterije, modul s izlazima i ulazima, monitor, okular ili drška za koja u sebi sadrži dodatnu bateriju i mogućnost upravljanja postavkama.

RED

RED

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Za Scarlet će u ponudi biti četiri 'mozga' bazirana na svjetlosnim čipovima Mysterium. Dva 'mozga' su 2/3 35 mm veličine, a dva su pune 35 mm veličine. Manji čipovi nude snimanje u 3K (širina slike 3072 piksela), 1080p i 720p rezolucijama, s aspektima slike 16:9, 2:1 i 2,4:1. Slabiji 35 mm 'mozak' nudi 5K, 4K i QuadHD rezoluciju videa, a jači povrh toga i 6K rezoluciju. U nižim rezolucijama kamera ima mogućnosti snimanja videa do 350 sličica u sekundi.

Početna cijena će iznositi 4.750 dolara, u što je uključena osnovna verzija Scarleta sa 2/3 senzorom i 8x objektivom te CF modul za pohranu, daljinski upravljač, baterija s punjačem i 2,8-inčni ekran osjetljiv na dodir koji služi određivanju fokusa kamere. Cijene komponenti za nadogradnju će biti naknadno objavljene.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi