MALI OGLASI

Biste li platili za promociju na Facebooku?

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 04.10.2012 11:17
  • Objavljeno 04.10.2012 u 11:17
Promoted Posts Facebook

Promoted Posts Facebook

Izvor: Screenshot / Autor: Facebook

Facebook svoju opciju Promoted Posts - koja omogućava da postovi postanu uočljiviji ako se za njih plati - namjerava učiniti dostupnom većem broju korisnika

Mogla bi koštati sedam dolara (oko 40 kuna) po postu, a u Facebooku se nadaju da će biti korištena za najavu rasprodaja, vjenčanja, tuluma i sličnih događanja.

Usluga je već dostupna korisnicima Facebooka s manje od pet tisuća kontakata i pretplatnika u 20 zemalja. Sad bi trebala biti proširena i na tržište Sjedinjenih Država.

Kako funkcioniraju Promoted Posts? Nakon što objavite post kliknite na dugme Promote. Pojavit će se na istaknutijem mjestu, označen kao sponzorirani sadržaj, u news feedu više vaših kontakata nego što bi to bio slučaj da za to niste platili. Nepromovirane postove, piše Tech Crunch, obično vidi od 12 do 16 posto vaših prijatelja.

Bit će moguće provjeriti koliko je ljudi vidjelo vašu obavijest, odnosno pratiti to tijekom vremena.

Testiranje usluge, tada nazvane Highlight, počelo je u svibnju u Novom Zelandu. Facebook još uvijek traži pravu cijenu za američko tržište pa bi mogla biti i veća i manja od sedam dolara, a i varirat će od zemlje do zemlje.

U Facebooku se, naravno, nadaju da će postati još jedan izvor toliko potrebnih prihoda. Objavi li svaki korisnik u SAD-u samo jedan oglas godišnje, najveća društvena mreža mogla bi gotovo udvostručiti prihode.

No taj je potez mač s dvije oštrice. S obzirom na razmjerno nisku cijenu oglasa, lako se može dogoditi da, umjesto obavijesti o tome što se događa u životu naših prijatelja, budemo preplavljeni reklamama i pozivima na događanja koja nas baš i ne zanimaju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi