ZAPREŠIĆ BOYS i 'PRATIM PUT'

Pogledajte novi spot uoči Eura 2016. koji je zaludio navijače!

11.05.2016 u 14:52

Bionic
Reading

Uoči nogometnog Eura u Francuskoj, koje započinje 10. lipnja, autori i izvođači najpoznatijih navijačkih pjesama, grupa Zaprešić Boys, predstavljaju novi hit povodom EP u Francuskoj, pjesmu 'Pratim put'. Nema sumnje kako će ova prava navijačka pjesma, koja je vrlo brzo postala popularna, ubrzo postati pravi hit

Novi singl Zaprešić boysa, pjesma 'Pratim put' je priča o privrženosti,odanosti i ljubavi prema Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji, i kako sami Zaprešić Boys-i vole reći, prema Hrvatskoj kao domovini. Kao i u dosadašnjim pjesmama Zaprešić Boys-i tekstualno vole izjednačavati ljubav, kao i sve druge emocije, prema oboje.

'Pratim put' je priča o ljubavi koja ne poznaje granice ni udaljenost. Nakon hitova poput 'Srce vatreno', 'Samo je jedno' i 'Neopisivo' ovo je nastavak puta Zaprešić boysa, puta koji u ljudima budi emocije, domoljublje i ponos te pruža podršku svima koji s ponosom nose hrvatske boje. Pjesma je nastala uoči europskog prvenstva u Francuskoj, a potpisuju je autorski trojac Marko Novosel, Bojan Šalamon - Shalla i Natko Smoljan. Za pjesmu je i snimljen spot koji je sniman na dvije lokacije i to u popularnoj 'Pivani' u zagrebačkoj Ilici i studiju u kompleksu Katran.

Iza spota Zaprešić Boysa stoji mlada Zagrebačka produkcijska kuća Rational International koja je između ostaloga zaslužna za hvaljenu TV reklamu za Borovo kao i novi spot za Hajduk. Redatelj Mario Mlakar osvrnuo se na suradnju.

'U medijima o navijačima često dobivamo nepotpunu sliku iz koje je teško bolje upoznati čovjeka ispod navijačkog šala. Stoga je ideja bila u prirodnom okruženju napraviti portret strastvenog navijačkog čina, a unutar intimnijeg okruženja pokušati uhvatiti djelić njihovih karaktera kroz dokumentarističke portrete cjelodnevnog druženja. Zapaliti baklju u nježnom, crno bijelom studiju, imalo je intenciju jasno simbolizirati i demistificirati navijački čin. Van politike, van bremena svakodnevnice - baklja i dalje gori', kazao je Mlakar.

Domagoj Šekelja, producent spota, dodao je:

'Dorijan Kljun, voditelj studija u kojem smo snimali, pristao je na ideju da u studiju zapalimo svih pet baklji - što nitko od nas nije očekivao. Cijeli studio smo zadimili.'