SPORT JE I SURADNJA

Nikeova kampanja za inspiraciju sportašima

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 30.07.2012 17:50
  • Objavljeno 30.07.2012 u 17:43
Nike_Find_Your_Greatness_Diver_original

Nike_Find_Your_Greatness_Diver_original

Izvor: Promo fotografije / Autor: Priredba

Sportaše ne motivira samo pobjeđivanje i obaranje rekorda, već i suradnja i natjecanje sa ostalim sportašima koji teže probijanju vlastitih granica, usavršavanju svog tijela i postavljanju novih osobnih granica, rekorda i samoostvarenje kroz sport

NIKE kroz kampanju 'Find Your Greatness' šalje snažnu, motivirajuću, poruku za sve koji žele postići svoj vrhunac u sportu, a pokrenuta je upravo u trenu kada su oči svijeta uprte u 'najbolje od najboljih'.

Središnja točka kampanje 'Find Your Greatness' je film premijerno prikazan putem socijalnih mreža i digitalnih kanala 25. srpnja dok je u suradnji sa YouTube početnom stranicom 26. srpnja bio postavljen kao početni video. Kampanja je uspješno pokrenuta i na Twitteru gdje se koristeći hashtag #findgreatness možete povezati sa sportašima diljem svijeta kako bi podjelili svoje ciljeve. 27. srpnja film je prikazan i u preko 25 zemalja putem TV kanala.

Cilj kampanje 'Find Your Greatness' je inspirirati što više ljudi na bavljenje sportom. Nike+ Running, Nike+ Basketball, Nike+ Training i Nike+ Fuelband alati su kojima se sportaši služe svakodnevno kako bi mjerili svoj napredak i inspirirali se za više!

Nike + digitalni ekosistem baza je od preko 8,5 milijuna korisnika globalno koji se kroz seriju Nike digitalnih zadataka inspiriraju, a uključuje i 'Greatness is Ours' zadatak kojim žele srušiti rekord istovremenog korištenja Nike+ aplikacije 12. kolovoza!

Sportaši koji se aktivno uključuju u zadatke potiču se na dijeljenje svojih aktivnosti i uspjeha kroz socijalne medije što se potom prikazuje preko aplikacije Nike+ Fuelstream, dinamičkog kanala fotografija i korisničkih komentara. Komentari i poruke također se dijele preko twitter kanala @nike, @niketraining, @nikerunning, @nikebasketball, čiji je cilj poticanje korisnika na korištenje '@' tagova te uključenje sportaša u komunikaciju svojih uspijeha i poticanje na daljnje usavršavanje svog tijela i uma.

Sam film prikazuje sportaše diljem svijeta kako vježbaju, igraju i natječu se u raznim sportovima no sve lokacije nazvane su 'London'. U prvoj sceni sportaš udara vreću za boks na lokaciji 'London Gym', potom putujemo u East London, u JAR-u, gdje se nalazimo usred ragbijaškog meča u kojem mladić se probije preko znatno većeg i jačeg protivnika.

U gradu Little London na Jamajci boksačica usredotočeno vježba preciznost. U Londonu, Ohio, gledamo mladog bejzbolaša kako lovi i baca lopticu prema prvoj bazi. Iako svaki od tih sportaša ima svoje vlastite ciljeve i različite uspjehe, svi su povezani sa osjećajem veličine i pozitive.

'Ideja iza filma Find Your Greatness je u inspiriranju i pokretanju sportaša diljem svijeta, u veličanju pojedinačnih uspjeha, suradnji i ciljevima za svakog sportaša pojedinačno', rekao je Greg Hoffman, potpredsjednik Nike odjela za Brand Design & Communications i dodao: 'Suosnivač Nikea, Bill Bowerman rekao je jednom Ako imate tijelo onda ste sportaš i to je upravo ono što želimo naglasiti ovog ljeta'.

Kako se priče o sportašima razvijaju, narator nam govori kako veličine i uspijeh nisu odlika vrhunskih sportaša, već nešto čime svi možemo težiti.

Uspjeh i veličina sportaša nisu rezervirani samo za najveće, već za svakog sportaša koji postigne svoj cilj i definira vlastiti uspjeh.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi