'ESTETIKA KOJA ŠTITI'

HNS predstavio službenog sponzora, a igrači na SP putuju u novom ruhu

20.11.2025 u 16:57

Bionic
Reading

Hrvatski nogometni savez (HNS) udružio je snage s luksuznim globalnim brendom MACKAGE, koji je postao službeni sponzor hrvatske nogometne reprezentacije za FIFA Svjetsko prvenstvo 2026., koje će biti održano u Sjedinjenim Američkim Državama, Meksiku i Kanadi.

Poznat po besprijekornoj izradi, vrhunskoj kvaliteti i filozofiji 'ESTETIKA KOJA ŠTITI', a koja spaja dizajn i funkcionalnost, MACKAGE donosi novu razinu sofisticiranosti u predstavljanju Vatrenih izvan terena.

'Oduševljen sam našim novim partnerstvom s brendom MACKAGE, koji savršeno objedinjuje luksuz i performanse. Drago mi je da je tako globalno relevantna modna kuća prepoznala našu reprezentaciju kao partnera. Uvjeren sam da će naši igrači izgledati izvanredno u kolekciji MACKAGE i veselimo se prilici da dosegnemo nove publike. Svijet nas poznaje po sjajnom nogometu i najljepšem dresu na svijetu, a vjerujem da ćemo sada ostaviti snažan dojam i izvan terena u prostoru luksuzne mode', izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić, čije riječi prenosi službena stranica HNS-a.

'Hrvat­ska je sinonim za vrhunski nogomet, a ovo partnerstvo utjelovljuje zajedničke vrijednosti brenda MACKAGE i Hrvatskog nogometnog saveza — težnju izvrsnosti i predanost vrhunskoj izradi', izjavila je Tanya Golešić, izvršna direktorica brenda MACKAGE.

'Kao osoba hrvatskog podrijetla, ovo partnerstvo za mene ima osobno i duboko značenje. Oduvijek sam se divila kako su odlučnost, kreativnost i zajedništvo Hrvatske podigli zemlju na globalnu scenu — kvalitete koje odražavaju samu bit brenda MACKAGE. Dijelimo ponos u izradi, preciznosti i upornosti, zbog čega ova suradnja ima jednu jako osobnu crtu'.

MACKAGE će s ponosom surađivati s Hrvatskim nogometnim savezom u odijevanju jedne od najuglednijih svjetskih reprezentacija dok se priprema za vrhunac međunarodnog natjecanja — FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. Vatreni su osvojili dvije svjetske medalje u posljednja dva nastupa, pokazujući i talent i nevjerojatnu upornost.

'MACKAGE je brend definiran samopouzdanjem, inovacijama i bezvremenskom sofisticiranošću', dodala je Golešić.

'Počašćeni smo što će Vatreni utjeloviti te vrijednosti s posebnim stilom — i na terenu i izvan njega'.