WEEKEND MEDIA FESTIVAL

'Gledanje vrhunskog sporta u budućnosti će se sve više plaćati'

  • Autor: Vedran Brkulj
  • Zadnja izmjena 24.09.2011 19:30
  • Objavljeno 24.09.2011 u 18:52
Jure Košir (CM Sports), Davorin Štetner (Kreator grupa), Sandi Šola (HRS, IHF), Robert Matteoni (Sportske novosti), Richard John Brešković (T-HT)

Jure Košir (CM Sports), Davorin Štetner (Kreator grupa), Sandi Šola (HRS, IHF), Robert Matteoni (Sportske novosti), Richard John Brešković (T-HT)

Izvor: Cropix / Autor: Goran Sebelic / CROPIX

Televizijski gledatelji u budućnosti će sve češće morati plaćati gledanje pojedinih sportskih događaja jer samo na taj način profesionalni sport može i opstati. Jedinstveni je to zaključak panel diskusije 'Pokaži mi novac' održane na Weekend Media Festivalu u Rovinju

'Ulazak MAXtv-a u HNL jedna je od prekretnica za domaći nogomet, ali mislim da će se pravi dosezi toga tek vidjeti kroz nekoliko godina jer stvari ne idu preko noći. Klubovi se naprosto moraju transformirati i više se ne bi smjeli financirati iz gradskih kasa. Klubovi koji nisu imali priliku biti često u prijenosima, s ovim su dobili puno i sasvim sigurno da će svi zainteresirani naći svoj interes', misli novinar i komentator Sportskih novosti Roberto Matteoni.

Iako je isprva bilo skepse oko toga kako će, nakon što je prava na HNL dvadeset godina imao HTV, sve skupa izgledati i hoće li interes za domaći nogomet pasti, direktor Sektora za privatne korisnike Odjela za upravljanje ponudom i strategiju fiksnih korisnika T-HT-a Richard John Brešković kaže da brojke sve demantiraju.

'Već nakon šest odigranih kola zabilježio se rast korisnika, a utakmica Dinamo – Hajduk bila je najgledaniji sportski događaj na MAXtv-u u pet godina njegova postojanja. Naš cilj je u budućnosti doći do svakog korisnika', kazao je Brešković na čije se riječi nadovezao moderator panela Ivica Blažičko dodavši da je samo u prvih šest kola sažetke pojedinih utakmica, na tportal.hr-u, pogledalo 600.000 ljudi, što demantira sve one koji su mislili da će interes za nogomet opasti.

Na pitanje iz publike zašto nema sportske emisije kakva je nekad bila na HTV-u u kojoj su se mogle vidjeti sporne situacije, čuti analize eksperata, Blažičko je odgovorio 'da nijednoj TV kući u Hrvatskoj nije zabranjeno da napravi takvo što'.

'BBC nema prava na englesku Premier ligu, ali ima najbolju emisiju posvećenu domaćem nogometu 'Match of the day'. Nitko HTV-u ili bilo kojoj drugoj televiziji ne brani da ima takvu emisiju i prava da u njoj emitiraju sažetke dostupna su za 30 tisuća eura po emisiji', istaknuo je Blažičko.

No nije samo prvoligaški nogomet nestao s javnog RTV servisa. Početkom godine na Prisavlju su odustali od prijenosa Formule 1 koju je kupila Kreator grupa koja utrke emitira putem 10 lokalnih televizijskih kuća.

'Bio je pravi izazov dobiti prava na to. Tri smo mjeseca intenzivno pregovarali i dobili smo prava. Meni se čini da HTV nije dovoljno koristio ono što F1 nudi. Kad uđete u cijelu priču, shvatite da je utrka samo jedan mali segment svega onog što se događa. Sponzori nam stalno dolaze, a ulaskom T-Coma kao pokrovitelja sve nam je bitno olakšano i sad smo već u pregovorima za iduću sezonu, a gledanost F1 danas je veća nego što je bila na HTV-u', naglasio je Davorin Štetner iz Kreator grupe.

Da će se stvari u budućnosti na domaćem terenu razvijati u smjeru plaćanja za gledanje na televiziji složio se i predsjednik Hrvatskog rukometnog saveza Sandi Šola, kao i bivši proslavljeni slovenski skijaš, a danas suvlasnik u agenciji CM Sports.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi