NIŠTA BEZ NAOČALA

Cernogoraz: Kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je lakše i ostvariti!

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 31.03.2014 13:54
  • Objavljeno 31.03.2014 u 13:54
Giovanni Cernogoraz

Giovanni Cernogoraz

Izvor: Promo fotografije / Autor: DIALOG komunikacije

Olimpijski pobjednik i dvostruki europski prvak u trapu Giovanni Cernogoraz novo je zaštitno lice tvrtke Luxottica, vodećeg dobavljača prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala.

Zahvaljujući oštrom vidu i mirnoj ruci, Giovanni niže vrhunske sportske rezultate i zato nikada ne propušta redovite godišnje preglede vida.

'Ako želite ostati na tragu svojih želja, onda nikada nije prerano za preglede vida – jer kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je lakše i ostvariti, bez obzira koliko ambiciozan bio', rekao je Giovanni.

Tvrtka Luxottica sa svojim vodećim markama Ray-Ban, Vogue i Oakley ponosna je na novo zaštitno lice i raduje se uspješnoj suradnji.

'Izuzetno smo ponosni na suradnju s olimpijskim pobjednikom kao što je Giovanni. Njegovo oštro oko donijelo je veliko veselje cijeloj Hrvatskoj 2012. u Londonu te vjerujemo da će njegova poruka motivirati što veći broj ljudi na redovite preglede koji su najbolje jamstvo da ćemo što duže uživati u bogatstvu doživljaja koje nam pruža čulo vida', rekao je Edi Stiz, Country Manager Luxottice Jugoistočne Europe.


O Luxottica Grupi:
Luxottica Group vodeći je dobavljač prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala s oko 7.000 dioptrijskih i sunčanih maloprodajnih trgovina u Sjevernoj Americi, Aziji-Pacifiku, Kini, Južnoj Africi, Južnoj Americi i Europi, s jakim uravnoteženim portfeljem zaštitnog znaka. Zaštitni znakovi kuće uključuju Ray-Ban, svjetski najpoznatiju marku sunčanih naočala, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli i Arnette, dok licence uključuju marke Giorgio Armani, Bvlgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany i Versace. Osim globalne veleprodajne mreže koja obuhvaća 130 različitih zemalja, Grupa upravlja vodećim maloprodajnim lancima na glavnim tržištima, uključujući LensCrafters, Pearle Vision i ILORI u Sjevernoj Americi, OPSM i Laubman & Pank u Aziji-Pacifiku, LensCrafters u Kini, GMO u Južnoj Americi i Sunglass Hut diljem svijeta. Proizvodi Grupe dizajniraju se i proizvode u njezinih šest proizvodnih pogona u Italiji, dvama pogonima u potpunom vlasništvu u Narodnoj Republici Kini, jednom pogonu u Brazilu i jednom pogonu u Sjedinjenim Državama posvećenom proizvodnji sportskih naočala. Godine 2012. tvrtka Luxottica Group zabilježila je neto prodaju preko € 7 mlrd. Dodatne informacije o Grupi dostupne su na adresi www.luxottica.com

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!