NOVI IZGLED

Ups, malo se zaigrala: Maja Šuput na novim fotografijama doslovno ne sliči na sebe

  • Autor: N.B.
  • Zadnja izmjena 17.06.2020 12:44
  • Objavljeno 17.06.2020 u 11:46
tportal

Izvor: Društvene mreže / Autor: Instagram/Društvene mreže

Naša najzaposlenija pjevačica Maja Šuput vrlo često voli eksperimentirati izgledom. Nove lude frizure, otkačena odjeća i jak make up brzo je transformiraju u sasvim novu osobu. No ovoga puta svi se pitaju je li za novi izgled zaslužan odlazak na beauty tretmane ili se Maja malo zaigrala u photoshopu

Nakon što je najavila svoj novi poslovni projekt kojim se bavila dok je cijeli svijet imao pauzu, Maja Šuput srijedu je rezervirala za dan s medijima. Sve u svrhu promocije svog novog parfema Shu Shu by Mashu.

O novom poslovnom zaokretu Maja je kazala: 'Oduvijek sam htjela imati osobni pečat u obliku mirisa. Kreirali smo parfem koji je toliko dopadljiv (na vrhu se cvijet od limuna stapa sa frezijom, u sredini jasmin ljubi tek procvjetalu naranču i macaroon koji odiše na malinu dok dno pokriva drveni i baršunasti mošus koji mu daje exkluzivu i skupoću ) da ga jednostavno želite imati. Mashu je nova kozmetička linija iz obitelji Majushka koja će biti zadužena za vašu kožu i za vaš miris.’

Za promociju Maja se posebno dotjerala. Uskočila je u mini haljinu od baršuna i stavila periku duge plave kose sa šiškama. Zbog nevjerojatne transformacije mnogi je na najnovijim fotografijama koje su dospjele na društvene mreže, nisu prepoznali.

‘Samo na trećoj slici sličiš na sebe’, ‘Neprepoznatljiva si’, samo su neki od komentara ispod objava na kojima Šuput Tatarinov zaista izgleda mnogo drugačije nego inače.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Danasnji look 👱‍♀️

Objavu dijeli majasuput (@majasuput)

Je li riječ o izrazito jakom majke up-u koji Maja preferira na nastupima i tv pojavljivanjima ili je otišla na neke kozmetičke tretmane koji su je dodatno pomladili ili se samo zaigrala filterima u photoshopu procijenite sami.

  • +2

Maja Šuput prije 15-tak godina

Izvor: Pixsell / Autor: Tomislav Miletic/PIXSELL

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!