PREMA NETFLIXOVIM PODACIMA

Treća sezona serije 'Stranger Things' ruši rekorde gledanosti već nakon četiri dana

09.07.2019 u 16:07

Bionic
Reading

Prema neovisnim podacima o gledanosti, serija 'Stranger Things' je s prve dvije sezone stekla status jedne od najgledanijih Netflixovih originalnih serija. Svježi podaci streaming servisa pokazuju da treća sezona ruši sve rekorde te da je u prva četiri dana pogledana u više kućanstava od bilo koje druge njihove originalne serije

Najnoviji podaci o gledanosti kompanije pokazuju da je na 40,7 milijuna korisničkih računa pogledan barem dio treće sezone serije, što je čini najbržim Netflixovim originalom koji je stigao do toliko mnogobrojne publike.

Valja napomenuti kako Netflix pod 'gledanjem' podrazumijeva kad je na nekom korisničkom računu pogledano 70 posto jedne epizode serije ili 70 posto filma.

Cijela sezona od osam epizoda pogledana je već u 18,2 milijuna kućanstava, a podatke o ukupnom broju gledatelja ili prosječnom broju publike za određenu sezonu Netflix po običaju ne objavljuje.

Usporedbe radi, stripom inspirirana serija 'The Umbrella Academy' u travnju je pogledana u 45 milijuna kućanstava diljem svijeta, a u siječnju su, u svom prvom mjesecu prikazivanja, serije 'Sex Education' i 'You' dosegnule 40 milijuna gledatelja diljem svijeta. Serija 'Stranger Things' je te brojke s trećom sezonom dosegnula u manje od tjedan dana.

Foršpan za treću sezonu 'Stranger Thingsa' Izvor: Društvene mreže / Autor: Netflix

Prema podacima tvrtke Nielsen, najveće globalne kompanije za mjerenje i analizu gledanosti, cijelu drugu sezonu serije je u 2017. godini samo u SAD-u pogledalo u prosjeku 8,8 milijuna gledatelja za samo tri dana nakon objavljivanja.

Međutim, kako već duže vrijeme napominju iz Netflixa, nezavisne tvrtke poput Nielsena ne uzimaju u obzir gledanje serije na mobilnim uređajima i prijenosnim računalima, kao ni međunarodnu publiku. U prvom kvartalu ove godine Netflix je imao oko 149 milijuna pretplatnika u svijetu.

  • +3
Stranger Things Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia