otvorene su prijave

Proljeće rezervirajte za jedan od najvećih komunikacijskih festivala – Dane komunikacija

03.01.2019 u 10:32

Bionic
Reading

Komunikacijska industrija tradicionalno se okuplja u Rovinju na Danima komunikacija u hotelu Lone

Otvorene su prijave za važan događaj u komunikacijskoj industriji, festival Dani komunikacija. Novo izdanje festivala održat će se u Rovinju, u hotelu Lone, od 28. do 31. ožujka 2019. godine, a svi zainteresirani, od sada će moći rezervirati svoje mjesto na festivalu i smještaj u Rovinju.

'50 predavača iz Hrvatske i svijeta pozivamo na Dane komunikacija 2019. Velika je stvar u tri dana na jednom mjestu imati mogućnost s njima diskutirati, osvrnuti se na sadašnjost i pogledati u budućnost, pritom razgovarati o globalnim promjenama koje se odvijaju na nivou naše industrije – umjetnoj inteligenciji i kreativnosti, personalizaciji tržišne komunikacije i privatnosti na internetu, glasovnim naredbama (voice) i sličnim temama s kojima se svakodnevno susrećemo.' izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon.

Samo 2018. godine festival je posjetilo 3.000 sudionika čime je zabilježen porast posjećenosti od 85 % u samo dvije godine. Neki od govornika festivala bili su direktor kampanje Donalda Trumpa Brad Parscale, globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins, Siri (Susan Bennett), Peter Sunde (suosnivač torrent portala The Pirate Bay), Alex Braun (PR stručnjak i politički konzultant), Natasha Jen (partnerica dizajn studija Pentagram) i brojni drugi. Značaj festivala potvrđuje i podrška više od 100 tvrtki i medija, a snagu natjecanja prijava 244 projekta i dodjela 64 nagrade od strane 40 članova žirija.

Rane prijave po povoljnijoj cijeni traju do 8. veljače, a s kotizacijama su otvorene prijave i za smještaj koji se ubrzo nakon otvaranja prijava rasproda svake godine. Kao i prijašnjih godina, popust je osiguran za članove HURA-e i IAB-a, a više informacija potražite na službenoj web stranici.

HURA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje je vodeća strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:

IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.