ODREDIŠTE GLOBALNE MEDIJSKE INDUSTRIJE

New Europe Market i iduće godine u Dubrovniku

12.08.2013 u 13:13

Bionic
Reading

New Europe Market 2014, najveći događaj za medijske profesionalce u regiji, održat će se od 10. do 13. lipnja 2014. na prestižnoj lokaciji Dubrovačkih vrtova sunca, u hotelu Radisson BLU Resort & Spa

Prvo izdanje New Europe Marketa, NEM 2013, nadmašilo je očekivanja sudionika okupivši medijske stručnjake iz više od 250 svjetskih tvrtki u Dubrovniku na četiri dana: na 14 tematskih panela i u sklopu jednog od najvećih marketa u regiji predstavljeni su svi najvažniji trendovi industrije. Sljedeće godine NEM 2014. u konferencijskom će dijelu ponovno ugostiti najveće stručnjake medijskog biznisa na globalnoj razini te osigurati još atraktivniji market i mnoštvo prilika za networking, otvarajući vrata novim tržištima i tako dokazujući važnost regije Središnje i Istočne Europe na svjetskoj pozornici.

'Organizacija ovakvog događaja vrlo je bitna iz više razloga – konferencije poput ove uvijek se organiziraju izvan Hrvatske te rijetko koja uključuje ljude iz cijelog svijeta. Ovo je prvi put da netko ovo radi za našu regiju te da se govori o problemima naše regije', izjavio je Adrian Ježina, član uprave za multimediju, cloud usluge i fiksni pristup VIPneta

'Apsolutno podupirem ideju NEM-a u Hrvatskoj. Događaj poput ovoga dobar je jer možemo puno ponuditi državama oko sebe, kao i svijetu, te se nadam da će se NEM pozicionirati kao važan svjetski događaj', priznaje Dražen Mavrić, generalni direktor Nove TV

'Dugo se govorilo o organizaciji ovakvog događaja. Organizacija marketa na ovome području ima smisla. Ljudi na drugim konferencijama obično su iz regije. Zašto se onda ne bismo svi sastali ovdje? NEM je odlična kombinacija posla i uživanja', riječi su Balazsa Hajosa, direktora odjela za prodajno zastupništvo Chello Central Europe

Organizator NEM-a, Mediavision, jedina je specijalizirana tvrtka u regiji koja zastupa i promovira TV-kanale na hrvatskom i regionalnom tržištu. Organiziranjem NEM-a želimo za svoju regiju otvoriti novo tržište sadržaja, produkcije, marketinga i usluga za televiziju, platforme i kanale. Na NEM-u 2014. ponovno očekujemo sudionike iz cijelog svijeta koji donose odluke o tome što ćemo gledati na televizijama i kanalima u regiji i šire.