Franck časti besplatnom kavom na Međunarodni dan kave, 1. listopada

Kava izaziva ljubav - slavite njezin dan zajedno s Franckom

29.09.2017 u 18:41

Bionic
Reading

U kafiću Johann Franck na središnjem zagrebačkom trgu od deset do podneva, svi koji vole subotnju kavicu, mogu prošetati, sjesti na sunce - koje nam obećavaju meteorolozi - i pijuckati svoj magični, tamni napitak potpuno besplatno

Ljubav, putovanje, neovisnost, mir - to je osjećaj koji kava daje milenijskoj generaciji prema istraživanju Specijalizirane Američke Udruge za kavu (SCAA).

Jer za milenijsku generaciju u dobi od 18 do 34 godine, kava je više od proizvoda. Ona je doživljaj s kojim se povezuju i identificiraju. Danas su kupci emotivni i 80 posto njihovih odluka temelji se upravo na emocijama. Manje ih brine kako se primjerice prže zrnca kave, koliko žele biti povezani s brandom. Povezati se s potrošačima uvijek je najveći izazov kompanija. Francku je to uspjelo – i traje već 125 godina. Franckova kava nezaobilazan je dio naših druženja s prijateljima i najbližima.

Poziciju na tržištu koju su uspjeli očuvati tolike godine osiguravaju stalnim inovacijama i razvojem novih proizvoda. U posljednje dvije godine samo u kategoriji toplih napitaka, Franck je lansirao tridesetak novih proizvoda. Kompanija je prošle godine, kao uvod u svoju veliku i bitnu godišnjicu, na tržište izbacila novu esspreso kavu vrhunske kvalitete i fantastičnog mirisa i okusa “Franck 125 YEARS EDITION”.

Tu je naravno još uvijek i legendarna “Ciglica”, 250 grama Franckove mljevene kave u crvenom pakiranju, koja odolijeva svim promjenama i modernizacijama. Jer znači postojanost, kvalitetu i naviku koja se cijeni na tržištu. Franck je u drugome kvartalu ove godine uspio povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno. I u kategoriji instant capuccina kompanija je zabilježila rasti od 2,5 posto količinski i 5 posto vrijednosno.

Legendarni brandovi poput Francka svjesni su i kako moraju ići u korak s vremenom, pa su se tako prilagodili Milenijalcima koji vole cappuccina s okusima. No, bez obzira na trendove, Franckova Ciglica i dalje je apsolutni “must have” za sve istinske ljubitelje kave.

Sve njih Franck ove nedjelje, 1. listopada, na Međunarodni kave, časti omiljenim napitkom. U kafiću Johann Franck na središnjem zagrebačkom trgu od deset do podneva, svi koji vole subotnju kavicu, mogu prošetati, sjesti na sunce - koje nam obećavaju meteorolozi - i pijuckati svoj magični, tamni napitak potpuno besplatno! Jer Franck kao ponosni pokrovitelj pravog druženja, oduvijek se vodio mišlju kako šalica omiljenog toplog napitka najbolje ide uz društvo naših najdražih, bilo da su u pitanju prijatelji, kolege ili obitelj.